Hurt with the heart thats bleeding slowly, so many lonely sleepless nights

Gaaah!  Jag blir fullständigt GALEN!
Ja nu kan alla killar vilja bläddra vidare eller gå in på en annan sida eller nått!

Fööööör.... Jag har mensvärk som ett jävla as och inte bara det. Jag har haft mens i fan 12 dagar nu och en så förjävlig värk att jag spytt och hållit på i 7 dagar. Jag har ätit värktabletter, maxmängden varje dag men man får inte äta voltaren mer än 5 dagar i rad och Ipren får jag egentligen inte ens äta alls!
Dock har jag tagit det ändå.. För jag kunde inte hålla mimg.. Nope.. Det gjorde helt enkelt för ont och på allt detta så ska jag plugga.. Jag kan knappt sitta upp, see my problem?
Ännu ett problem är ju att trots att jag tagit två ipren tabletter åt gången så har det knappt gjort någon skillnad! Jg har sitta upp nu, okej.
Men jag känner mig fortfarande döende med ont i magen...

Helt jävla sick..
Har tack och lov en telefontid med en barnmorska sen men det är svin länge kvar.

Någon av er kära läsare som kan ha en aning vad denna galenskap kan bero på?



Japp, ungefär sådär glad känner jag mig just nu.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanske är pga p-pillren? Jag hade också så först.. Fast bara lite små blödningar, inte som en vanlig mens.. Bäst att fråga barnmorskan!

2010-12-14 @ 15:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0