I love the way that your heart breaks with every injustice and deadly fate

Japp.. Nu är jag arg. Man skulle rent av kunna kalla det förbannad. Rosenrasande. Jag hatar hycklare.
Jag har ett problem. En hycklare som brukade vara en del i mitt liv men som för X antal månader sedan bestämde sig för att inte längre ha någon större roll i mitt liv varpå jag inte ville att denne skulle ha NÅGON del i mitt liv. I alla fall inte ännu. Det där "inte ännu" kom snabbare än jag hoppats på.
Denne hycklare i mitt liv har nu bestämt sig för att göra en av de saker denne nekade mig X antal gånger för att, så gör man bara inte. Det är det värsta i hela vida världen och det är något denne ALDRIG skulle ställa upp på. NU har denne person gjort precis samma sak själv och SÅKLART så ska hela världen ställa upp på denne. För att det är ju ****** som ber om det. DÅ ÄR JU ALLT OKEJ! Eller?
Helvete heller.
Denna grej som denna odrägliga människa bestämt sig för att göra hade varit okej för vem som helst att be om. Utom denne person. Alla utom denna människa.
För att denne person skulle aldrig ställa upp så för någon annan. Varför ska denne då få en sådan tjänst? Nej. Ingen sympati från mig inte.

Jag är arg. Hyckleri är vad det är. Hade denne person ställt upp på mig när jag bett om samma sak så visst, självklart skulle det vara okej för denne nu.

Nu är inte situationen så. Nu är jag mer förbannad än... Ja vad fan det nu heter.. :S

Jag hade gärna berättat om hela situationen för er kära läsare men mitt samvete och allt det där som så fint heter etik och moral hindrar mig. Vill inte behöva faktiskt tjaffsa om detta mer än nödvändigt. Dock vill jag avreagera mig. Detta right here, är nämligen precis den påminnelse jag behövde om varför jag från början bestämde mig för att inte umgås med denna människa. Jag hade nästan glömt det. Men bara nästan.

Sjukt arg är jag i alla fall och tänkte därför posta lite I-hate-you-you-rat-bastard låtar här som får i alla fall mig att må bättre när jag är förbannad. :) 

Enjoy!

Bra låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0