If I could be a superhero, I would be awesome man. I'd fly around the world fighting crimes, according to my awesome plan

Alla har vi våra superhjälte-moments, eller hur? :D



Eller tjaa.... Kanske bara min familj... ;)  HAHA!

Åldersordning, älst-yngst, Starting with ME! :]



" I AM, szthe NINJA GIRL! " *superhero-pose*




"I AM... TARZAN-GIRL!!.. A girly-kind of Tarzan... Yes, I am... Well fuck you too! "
Japp, det är siden kallingar.


" I AM... a soccer ball..head-man?"



Haha japp, där är min fina familj xD
Nu ska jag bjuda på en härligt underbar hjälte-låt. Enjoy!



Nej, nu ska Sandra ta och dra iväg ut på en härlig promenad och efter det blir det ännu mer plugg och sen sängen fort som attan innan jag dör här! xD haha trött som ett as är jag! :)

Mobilen är btw totalt ur cp:ad idag för er som undrar.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: D

Hahaha så jävla kung! Snygg ninja du blev ;)

2010-12-09 @ 13:46:02
Postat av: tarzan-girl

mina bilder din fjaaant!

Å FYI så är jag superhero #1 !!! :D

2010-12-09 @ 17:55:08
Postat av: Sandra

Haha jaaa förutom bilden på mig då... Meeen, det var ju roligt, eller hur? :D xD hahaha

And no. Du är för liten. ;)

2010-12-09 @ 21:38:50
URL: http://sputtnick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0