I'm confused, where is the love? I'm confused, by my indifference

Ja då är jag tillbaka igen efter några jätte trevliga dagar i stockholm! :D

Jag hade det jätte bra. Men ja, jag har undvikit bloggen och sånt eftersom jag nte riktigt vet vad jag ska skriva.
Jag känner mig dragen åt många olika håll just nu och vet inte vilket jag vill mest. På grund av andra omständigheter som dessutom sätter käppar i hjulet vet jag dessutom inte om jag ens har något val i all denna förvirring just för att jag inte vill förvärra något.
Men å andra sidan kanske allt blir bättre?

Jädra skit för sånt här.. Vad göra?

Aja, jag är i alla fall jätte glad över dagarna i Stockholm och lever fortfarande på den glädjen :D

Hoppas att ni hade det super här uppe också.

Jag måste berätta en skojig liten händelse som hände där nere också, jag och P som jag var hos for på bio. Vi for ut och åt jätte god mat och sen skulle vi se på bio, Devil hette filmen. JA vilken bra idé tyckte jag..  Vi köpte biljetterna, for dit och när vi skulle gå in i salongen ser vi... Den är TOM! :O

Haha salongen är helt jävla tom på folk och vi är dom enda som är där, blir en del skratt åt ironin men ganska snabbt hittar även 3 personer till in i salongen. Så, i slutändan var vi i alla fall 5 pers som skulle se film. xD

Haha jag har ALDRIG varit med om något liknande i Umeå ens så imagine my surprise? :P Dock så ska jag väl kanske nämna att vi var utanför stockholm i vällingby så ja, kanske inte var så konstigt ändå... Men jag tyckte det var jätte skojigt! :D

Dessutom var det mycket roligare när man var få, mysigare och inge folk som man kunde störa sig på. Det var bara att bre ut sig. ;)



Funderar allvarligt på att köra på, men å andra sidan.. Tänk om jag har fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0