Now I can see that we're falling apart, from the way that it used to be

Såå folket! Förlåt för segaste uppdaten ever!

Men det är ju liksom jul och allt så jag måste ju jobba på lite förstår ni! Jag har lite ansvar här liksom ;)

Jag måste ju baka morotskaka, 3 cheesecakes, bountykaka & twixkakan , fixa sista julklapparna, slå in klapparna, fixa mat inför julbordet imorgon, göra klart julgodiset, hitta kläder till imorgon, göra förberedelserna för juldrinken imorgon och sen till sist ska jag fixa klart tunnbrödsrullarna med lax och skinka.

See why there have been a bad update?

Allt detta är dessutom bara vad jag ska göra IDAG. Har ju redan gjort det andra tidigare dagar! :)
Jag äääääälskaaaar julen!! :D

Julafton är i ärlighetens namn ingen hit faktiskt.. Bara en massa gamla människor som pratar om sånt man inte fattar ett dyft av... Inte sådär jätte roligt..
Men förberedelserna är roligt och det är ju alltid roligt att få komplimanger för allt man gjort. I know, attention-whore :]
Men komigen,  som om ni kan säga emot liksom? ;)



Sen ska jag också lägga ut en kunglig låt som min kära lillebror lyssnar på varenda dag nu typ hur länge som helst! xD haha enjoy! 

Från skaparna av jizz in my pants kommer nu.....



Haha så jädra kung att dom fick med alla dessa kändisar också! Får mig bara att digga den mer! :D

Dessutom skulle jag vilja meddela att jag fått ännu ett kungligt smeknamn av kära Jonsson,

Sandra kallas härmed för: Evil fluffy bunny of doom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0