Som om du tog mitt hjärta om lät mig komma tillbaka helt tom

Suuuuck! 

Jag har blivit sjuk, IGEN! Åh vad knäpp jag blir på detta! :O  Jag får aldrig vara frisk... 
Jag har druckit ungefär sjuhundra liter thé idag och nu ska jag hälla i mig lite c-vitamin brus och annat crap så att den här jobbiga sjukperioden går över snart. :) MÅSTE BLI FRISK TILL IMORGON! :O

Jädrar.. Ska ju in till mellandags rean imorgon var ju tanken.. Med rehn och jonsson och allt... men ingenting vill som jag.. :(  Är jag fortfarande såhär sjuk imorgon så kan jag inte fara till stan... Tusan också.. Jag vill verkligen till stan... :/

När nu ska jag tugga upp min apelsin och börja ta hand om mig själv igen, ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET HETER TE, INTE THE!!!!!!!!!

2010-12-29 @ 19:45:02
URL: http://lillannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0