UTMANAD! ... Av Anna Larsson :P

Regler: Du måste svara på frågorna och utmana 6 nya personer.

-
Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator? Ojojoj... det var en svår fråga!.. Meen... 13 timmar kanske? I sträck alltså, plugg's a bitch!

- Vilken färg har din cykel? Grön :) Jag har en skit fin cykel men dumt nog så cyklar jag nästan aldrig längre.. :P

- Blondin eller Brunett? Hmm... Jadu.. Jag tycker faktiskt att brunett är finare.. Dock är jag egentligen blond själv så jag vill ju egentligen säga det xD haha  

-
Vilken färg har du på texten på msn? Svart!

-
Vilket stjärntecken är du? Lejon! Rawr!
 

-
Vad var det senaste du åt? CHOKLAAAAD! <3 70% premium chocklad med hallonbitar i! Mums!

- Har du en diskmaskin? Err.. jag har flyttat hem igen och här finns en diskmaskin.. Räknas det? :P 

-
Rakar du ögonbrynen? WFT? People DO that? :O

- Har du något husdjur? Jepps, världens sötaste katt! En riktig tjockis är hon.

-
Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn? Sazza & Nasse tror jag det var xD haha 


-
Är du kär i någon just nu? Faktiskt inte! :D

-
Är du ihop med någon nu?
Hmm... Nej.. Jag skulle väl inte kalla det för det nej.. ;)

- Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille? Hahahahaha! Ehm.. Nej. ^^

-
Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll? Hahaha, nej det har jag inte. Wish I could though, just for the sake of it! :]

-
Är du beroende av något just nu? Jaa.. Romantiska filmer och komedier. I know, I'm such a girl.. :P Jag är en hopplös romantiker och har alltid varit det. Dessutom så har jag lätt till skratt och en riktigt bra komedi får mig glad i 2 dagar, MINST! :D

- Vad har du för fobier? Åååh... Jaa.. Jag har fjantiga fobier egentligen.. Så vi säger att jag har scenskräck! Vilket btw är sant. När jag och mitt ex for till Turkiet utsatte jag mig för det värsta ever, stå på scen och göra bort sig! :O Jag höll på att dö innan vi skulle upp.. men ett par drinkar senare var det lugnt igen! ;)

- Hur lång är du? Hehe.. Jag är kort.. 1.63 :]

-
Vad har du som ingen annan har? Men hallå.. Min vinnande personlighet missar väl ingen? ;) men okej.. Helt ärlig så har jag ingen aning faktiskt. xD

-
Vilken mobil har du? Sony Ericsson C905. :) Värdelös mobil!

-
Vem var den senaste du fick mms av? Oj.. Ja.. Kan det ha varit kusin Johan kanske?

-
Vem var den senaste du fick sms av? Jonas From

-
Vem ringde dig senast? Min älskling Nicklas! <3 (nej jag är singel. det är en vän.)

- Är du förlovad? Hehe, nej det är jag inte.. Hade varit mysigt i framtiden though! :)

-
När duschade du senast? För typ... 5 timmar sen?

- Vad tänker du på just nu? Jag började tänka på Turkiet.. Jag vill utomlands igen! :O

-
Vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv)? Min mamma. Ingen förtjänar några miljoner så mycket som hon. :)

Hmm... nya utmaningar då...

Jag utmanar: Samira, Nicklas, Didrik, Daniel, Rebecca och Madde!


Kommentarer
Postat av: madelene olophsson

vilken madde? ;P

2010-12-18 @ 02:20:58
URL: http://africamyheart.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Haha visste inte vem av er jag skulle ta så jag skrev bara Madde så fick ni bli utmanade båda två, alternativt den som hann först :D haha xD

2010-12-18 @ 13:28:17
URL: http://sputtnick.blogg.se/
Postat av: Daniel

haha äru serri??? xD

2010-12-18 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0