You'll never know dear, how much I love you, please don't take my sunshine away



Hmm... Barnmorskan imorgon då! Eller ja.. Barnmorskan OCH shoppiiiiiiing!!! :D
eller ja... Julklappshandling i alla fall :P



M vill träffa mig också... Vet dock inte riktigt hur jag ska göra med det eftersom jag som bestämt mig för att fokusera på mig själv ett tag...

Jag gör alltid det av någon anledning. Jag börjar md liksom full speed ahead och sen blir det som att jag bara tvärbromsar, stannar och sen vill jag bara stanna där. 

Ta hand om mig själv, göra må bra saker, träffa vänner etc.. :) Är som roligt att inte behöva tänka på någon annan, kunna vara spontan med allt...

Hm.. Jag trivs rätt bra som singel, fast det är ändå något som drar mig mot förhållanden. Jag vet inte.. Jag kanske bara anpassar mig rätt bra efter situationen? :)

Frågan är ju bara om jag ska träffa M eller inte... Värt att börja på något? Jag är inte så säker på att jag faktiskt vill det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0