Your bridges were burned, and now it's your turn to cry, cry me a river oh cry me a river

Jaa, förlåt för dålig uppdatering, jag skäms litegrann! :)
Jag skrev faktiskt en massa inlägg, dock blev dessa bara sparade som utkast för jag kände att det inte passade sig att skriva här faktiskt.. Jag var för arg och för mycket i typ.. "rage-mode" xD

Som tur är så pratade jag av mig med fina Patrik Jonsson så jag fick ur mig skiten. Känns alltid bättre när man får gnälla för någon litegrann. :)

Dessutom är det något jätte konstigt på min arm som kliar som jag har haft i typ en vecka nu.. Ingen aning om vad det är! :S



Där! Första dagarna var det som blåsor/finnar typ, men det kliade som ett jävla as! Sen sprack dom typ och det blev en massa sårskorpor och grejer vilket också kliade, nu har typ alla sårskorpor fallit av och nu är det typ bara en "svullen" ring... Visst är det skumt att det är en cirkel?? :O Ingenting i mitten av den!

Haha jag känner mig typ "märkt" :P jag tänker bara på alla dom här övernaturliga filmerna och serierna..

 Jag kommer säkert snart att spring in i någon som tar tag i min arm, stirrar med skräckslagna ögon på märket och säger
"Hur fick du det här?"  varpå jag förklarar lugnt och stilla att det bara är en torrfläck eller nått och den skräckslagna människan skakar på huvudet och förtsätter,
"Nej.. Det här är inte vad du tror att det är. Du har blivit märkt! Du måste fly innan det kommer! Flyyyy!"

... Ja ungefär nått sånt kommer säkert att hända nästa gång jag är på stan. :) Tror ni inte det? Hehehe
Ja jag är medveten om min överaktiva fantasi... Men jag har faktiskt haft mardrömmar om det där märket.. :P

Jag drömde att det dök upp fler märken runt handleden som blev mer och mer svullet, till slut snittade jag en "ring" och började pressa som man gör med en finne typ.. Tillslut kom det ut en tjock vit larv, typ som började ringla en massa och försökte krångla tillbaka sig under huden igen...

NEJ FYYYYY FAN! :O

Så ja, överaktiv fantasi är inte heller bra. Jag skrämmer upp mig själv över ingenting xD haha
Men erkänn, vidrigt med en mask under huden?

Meeen förutom det så tänkte jag lägga in en bild från en helg för inte längesen



Haha jag var med fina Rehn och Jonsson och guess what? Hihi DOM lagade mat åt MIG! Snällt va?!
Jag är allt som oftast den som lagar man så det var himla gulligt faktiskt! :D

Fast vet ni något ännu gulligare? ....
Har ni sett färgen på rehns stekspade? XD *asg*!

Det blev förresten jätte gott kanske jag ska tillägga! :D

Jag hade inte tänkt berätta om denna kväll av respekt för vissa men jag har ångrat mig. :)

Början av kvällen hade vi skit kul med pokerspelande (nej jag vann inte.. DAMN!) och sean banans nya Gott nytt jul dunkandes i bakgrunden, nice! ;)

Senare på kvällen bestämde vi oss dock TYDLIGEN för att se skräckis.... =(  Sandra dog...

Vi såg först Paranormal Activity och ja.. Jag dog lite nu och då, ni vet, höll för öronen och försökte täcka ögonen samtidigt och jämrade mig med "nej nej nej nej GÖR INTE SÅ"  blandat med "men jävla idiot kille! jag skulle fan dödat han jävla idiot! Varför är dom så korkade i filmer för?? " så där muttrade jag på... :P

Så ja, jag blev väldigt lättad när filmen äntligen var över.. Dock hade tydligen rehn och jonsson haft så roligt åt mig, dom skrattade sig nämligen igenom filmen, så dom laddade ner en skräckis till så att dom skulle kunna garva åt mig lite mer.. ^^ 

g är så satt vi ju och såg den också. Dock så var den typ tusen gånger värre än Paranormal Activity! :O  Vi såg nämligen på, The Haunting in Connecticut... RUSKIG FILM!

Efter den vägrade såklart jag att sova för att jag var för rädd och skyllde på dom så jag tvingade jonsson att spela vänd tia med mig medan rehn sov. :P
Vi spelade/pratade ända till åtta på morgonen, men då vågade jag äntligen sova i alla fall! :D

 Ja just det.. glömde säga det... Den är baserad på sanna händelser. NU KÄNNS DET JU JÄVLIGT MYCKET BÄTTRE HUH?

 Jaa... denna har väl alla sett nu... :P

Kommentarer
Postat av: Fay

Kolla om de e ringorm du har på armen, hud"sjukdom" som sprids jätte lätt mellan människor via hudkontakt och handdukar :) ofarligt men man kan fia salvor mot de

2010-12-20 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0