Hearing your voice on the voice on the phone make me feel further from home

Denna dag har bestått av mycket studerande. Jag har nämligen påbörjat en ny kurs - Psykologi. Det är ingen lek vill jag lova! Har idag läst ca 60 sidor och har knappt gjort något alls trots det. Inte riktigt så lätt som jag hade föreställt mig. :)

Så det har varit mig roliga dag där! Nej, men nästan. Jag kan berätta om andra roliga saker istället?

JAG HAR BOKAT STOCKHOLMSRESAN! Japp. Jag är peppad. Eller... märks inte det? ;)

Förutom min extrema pepp för det spontana i livet (stockholm) så har jag även belönat mig själv med en lång härlig dusch med denna underbara produkt som sällskap:



Man luktar såååå gott efteråt!

Men förutom denna intressanta person vill jag passa på och tipsa om en brud jag tycker är så ruskigt duktig singer/songwiter. Tycker ni om Evanescence? Då gillar ni henne!

Cloe Beaudoin - Here she is! :) Spana in hennes "Originals", där hittar ni låtarna hon skrivit själv!

För övrigt så skall jag berätta ännu en pinsamhet. Ni kommer kanske ihåg min tragiska olycka med hälsen? Well, I did it again! På den andra foten! :O
Hur lyckas jag säg? Japp - det undrar jag med!

Ha en super kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0