I will come again, don't write me off just yet

Japp ska väl börja med första intressanta inlägget här då! ;)

Jag kan inte sluta tänka på Turkiet. Det var så otroooligt härligt där! Det var dessutom min första resa, hihi :D
Sparandet är redan i full gång och jag ska banne mig iväg snart igen! Vänta bara ;)

För övrigt så går en del av dessa sparade slantar till en MYCKET spännande stockholmsresa! Varför jag ska titta förbi där får ni nog reda på senare kära läsare! (När jag nu hade några (A) )

Jag ska boka biljetten imorgon i alla fall och jag har ingen aning om när jag kommer hem igen! Haha jag har nämaligen inte bokat någon biljett tillbaka... Spännande spännande! Förhoppningsvis hamnar jag inte på gatan.. Det vore... Väldigt.. unfortunate..and.. inconvinient, och rätt obekvämt må jag säga. Men men, alltid löser det sig på nått sätt!

Nope nu ska jag ta tag i plugg och lite läsning, denna serie börjar växa i mina ögon faktiskt! :)
och japp, jag måste läsa den... För plugget! HAHA! ;)



och lite minnen...











Femstjärnigt med all inclusive satt inte helt fel! ;)

ÄLSKADE btw parasailingen! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra P

Vart i Turkiet var du? :)

Jag var i Alanya i somras, det ägde!

2010-11-22 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0