I will not fall, I will not fade, I will take your breath away

Helluuuu! :)

Förlåt för dålig update, jag har haft ett liv förstår ni. Ni vet, ett sånt där som involverar männoskor som man faktiskt träffat IRL ;)

Igår var det då skylt söndag och jag hittade en massa fina grejer, jag ville verkligen ha typ.. Allt :P haha
MEN, jag var faktiskt jätte duktig och köpte bara 2 grejer, en ring och ett halsband som jag bara blev alldeles kär i! :] hihi och japp, you guessed it, jag har bilder!!
Bilderna suger dock.. Särskilt halsbandet är mycket finare i verkligheten!


Det var ett jätte fint halsband, värsta über blingigt :D



Här är ringen, underbar va??? :D Gissa priset? .... 20 kronor! :O I know, right? ;)



Min lillasyster hittade även det här fina armbandet för ynka 15 kr. Häftigt! ;)

Så... Förutom shoppandet så fick vi även besök igår och jag bjöd på mina mumsigt nougat rutor som jag lyckligtvis hann baka kvällen innan, kom på att ta en bild innan jag ställde undan dom, dock så var det HEMSKT nära att jag skulle glömma. :)



Så, there you go! Dom är sååååå goda!!

Så om man nu ska ta igen för lite lost time också så måste jag ju berätta att jag ska baka ikväll också, jepps that's right! ;)

Det blir bountykaka och en twixgodis-kaka, suuuuper mumsigt! Jag ska lägga upp bilder efter kvällens bravader senare.

Förutom mina proffsiga bakexpert-sidor (nej jag är inte seriös) hos mig så ska jag över gå till något jag är mindre bra på. - Packning!
Jepp, I am an over packer xD  jag proppar ner allt i den där lilla väskan ända tills den är full och sen byter jag till den stora i alla fall. Haha jepp, sån är jag xD

Men nu väntar ju den kommande stockholmsresan bara runt hörnet och jag har nte börjat packa än *gulp*, dessutom har jag så fruktansvärt med plugg att göra att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!

Men jag ska i alla fall försöka ta tag i packning, tvättning och andra husliga sysslor idag så får jag plugga lite ikväll och sen imorgon också för jag far ju på onsdag! Nära nära är det!

Jag är så super peppad så det är ju sjukt, längtar verkligen galet mycket till på Onsdag så då får ni har överseende med en sämre uppdatering än det varit hittills. :)

Blir förmodligen ett mer seriöst "Sandra tänker" inlägg senare idag/kväll också för jag känner att det kan behövas. :)

Kommentarer
Postat av: Larsa

Hoppas du har skoj i staden! Du om någon förtjänar det.

2010-11-29 @ 23:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0