älskar du honom låter du honom gå

Jag kommer ihåg när du fick mig att missa bussen bara för att du inte ville skiljas riktigt än.

Jag kommer ihåg när vi först träffades och du fick mig att känna som om jag var den enda tjejen i världen.

Jag kommer ihåg när du bytt bakrundsbild på min mobil till en bild på mig och en text där det stod, "Min alldeles egen ängel på jorden".

Jag kommer ihåg när du stod på flygplatsen påväg att flytta ifrån mig, fast inte ville.

Jag kommer ihåg hur ont det gjorde när dina armar tills slut lossade sitt grepp om mig, och gråten som satte  sig som en bister klump i halsen när jag såg dig gå mot planet för att bara några minuter senare flyga iväg.
Långt, långt ifrån mig och den lilla värld vi skapat tillsammans och alldeles nyss befunnit oss i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0