även bra drömmar kan vara mardrömmar

Jag drömde en jävla massa i natt. Jag har haft samma eller liknande drömmar nu i 3 dagar i rad.

Vad är det som är samma? Personen.

Det är så jobbigt... Just för att drömmarna jag har är ju bra drömmar. Minnen kanske? Det är verkligen ingenting speciellt i drömmarna som så. I natt drömde jag att jag glodde på film. Men den här personen då såklart.

Det är så jäkla konstigt för den här människan sitter inte jag och tänker på när jag är vaken. Inte alls, det är YTTERST sällan. Så jag förstår inte varför jag fortfarande har dessa drömmar?
Det enda de gör för mig är att jag vaknar på helt fel sida och är irriterad istället. För jag är inte överförtjust i den här personen just nu. Har inte gillat den här människan  på väldigt länge nu.

Älskling min tror att det är just för att jag är så arg som jag drömmer om det. Eftersom så fort den här personen dyker upp i mina tankar så skakar jag av mig dom och tvingar bort dom. Jag blir bara på så jävla dåligt humör.
Därför försöker jag att inte tänka på den här människan.

Älskling tror att det är just för att jag tränger undan den här personen i vaket tillstånd och blir arg som jag drömmar om denne på natten och anledningen till att det är bra, eller glada drömmar är för att jag ska tycka bättre om den här personen. Eller ja, kanske snarare för att kunna släppa ilskan och all negativitet.

Det funkar dock inte riktigt så eftersom jag vaknar ju upp med känslor jag inte vill ha. Känslor som egentligen ska vara bra och sen 10 minuter efter att jag vaknar är jag flyförbannad på att jag drömde det där och att jag kände så och vill bara slå sönder något. Haha det är så sjukt vilken ilska som bubblar upp inom mig...

Det känns inte riktigt bra. Det känns inte som jag. Jag är ingen arg person så..
Man jag vill inte drömma de här drömmarna heller för de får mig att må riktigt dåligt. Humöret far upp och ner och verje gång jag vaknar så önskar jag att allt var annorlunda.

I 10 minuter sen är jag förbannad igen..

Skit irriterande!

Vad tror ni detta kan bero på och hur tror ni man kan få bort det?



Hur gör man för att glömma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0