Elias 17 år wiiihooo

Haha kom på att jag har ju GLÖMT att lägga ut lite bilder från Elias födelsedag! Skam och vanära! :O

Så ja, jag ska klicka upp de bilder jag har på telefonen. Inte så mycket, men litegrann i alla fall! :)



Elias hade önskat sig de allra konstigaste grejerna i sin tårta... Så det slutade med att jag gjorde alla möjliga skumma blandningar för att hitta något som skulle bli gott att ha i tårtan med vaniljkräm.
Så där så det då ut när jag experimenterade, ahde tre olika bladningar i skålarna.. Alla som smakade gillade olika så det blev en ole dole doff tillslut xD haha

Där är då alltså:
Grand Marnier
Peach tree
Persikohalvor
Gräddblandning
Madrarinklyftor
En gegga med anna möjliga frukter och grejs i

Resultat? JÄTTEGOTT!!!

Jag gjorde två tårtor, en efter recept och en hittade jag på. Den påhittade tyckte alla var överlägset godast. Det gick åt som smör i solsken. ;)







Elias var glad för han hittade ett tufft chips... Det är än idag inte uppätet.. xD haha



På kvällen gjorde jag min special edition chocklad, bara för lillebrors skull. Haha!

Det var allt jag hade från lillebrors födelsedag då tyvärr...

Men det var också en bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: Putte

FAN VAD SMARRIG TÅRTORNA SÅG UT! GIEF!

2011-04-19 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0