.....

Jävligt depp kväll ikväll...

Vet inte om det är dom nya p-plåstren eller vad det är... Men jag har fan suttit och grinat och varit på typ världens sämsta humöer ever ikväll.

Det var meningen att det skulle bli en jävligt bra kväll med 40-års firande med tårta, porterstek, ost vin och kex och en massa bra tv program men icket..

En massa gick och la sig för några timmar sen och resten for iväg och spelar nu starcraft.

Jag är alltså ensam kvar här, resten for åt varsitt håll och eftersom jag varken ville sova eller spela starcraft (kunde inte om jag hade velat heller) så stannade jag här vid min dator och internet.

Kände bara hur jäkla deprimerad jag blev alltså. Deppig och gnällig. Jag har druckit lite ikväll, men inte jätte mycket. Det kanske är en mix av p-plåstret och alkoholen som gör att jag känner såhär?

Nää fy fan.. Kände bara hur jävla deppig jag blev över att bo här.

Jag fick impulser till att göra grejer, hitta på saker med folk men kom på att jag inte tar mig någonstans eftersom jag bor mitt ute i ingenstans. Sen kom jag på att jag tar mig ingenstans imorgon heller. På måndag tar jag mig nånstans men då är det liksom måndag och folk jobbar och fortsätter med sina vanliga liv. Dvs ingenting roligt sent på natten.

Kändes bara så jäkla trist att inte ens ha den möjligheten när man verkligen ville iväg. Nej, nej.. Jag är fast här.
Inte har jag nå pengar heller så det är inte som att jag kan göra en jävla massa skojigheter heller... :P
Eller ja, lite kanske, men inte så mycket.. ^^ inget super dyrt sådär (A)

Nää känner mig väl egentligen bara jävligt nere ikväll. Är nog inte någon särskild anledning egentligen.. Bara allmänt nere.

Fan.. Jag tror banne mig inte att hormonmedel är särskilt bra för mig.. Jag som hade värsta uppåt-humöret under tiden jag inte hade några piller... :/

Suck och stön, hur löser man detta då? Jag som hatar gummi och mens liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0