glömde jag...

... att berätta för er att jag har ätit SUSHI 3 dagar i rad??? :O :O :O KATASTROF!

Jag ÄLSKAR sushi! Det är seriöst en av de godaste grejer man kan äta! I alla fall om riset är rätt tillagat... jag gillar inte när folt blandar i sju ton socker och sen åtta ton vinäger.. UEK!

Men när det är ordentligt gjort av någon som kan eller åtminstone av någon som kan smaksätta riset bra, så är sushi seriöst en GUDAGÅVA! Mums mums mums mums! Jag dööör ju, jag dregglar ihjäl mig. Hjälp mig världen, jag vill ha sushi.. IGEN! :O

Nää okej.. Nu överdriver jag lite igen.. Men faktiskt så är det väldigt gott. Jag gjorde riset, så som jag vill ha det, fixade alla grönsaker och fisksorter och så, sen hjälpte pappa till med att rulla dom små läckerheterna! :)





haha ni kanske ser att sojan är spilld?... Tja... Ser ni glaset?
Jag kan tala om att den där kvällen var allt annat än alkoholfri.... (A) hihi!

Sushin är också kungligt rullad tycker jag, man ska rulla tajt så att det blir små bitar. På så vis ryms dom bättre i min (säger ingenting om storleken på min) mun. :] hihi!

Andra tycker att det ser fult ut och att det sk göras ordentligt med mycket ris och mycket innehåll... Ja det är ju gott.. Men då rymms den ju inte i munnen.. och man måste ju kunna ta hela i munnen! :(
Det är ju sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0