I once had a dream...

Jag tror jag hade världens uddaste dröm i natt... Inte så att det var läskigt eller så som det brukar vara.. Eller ja jo.. Lite läskigt kanske..

Men jag brukar drömma om en viss person om kvällarna. Har gjort det lite till och från sen typ januari, jätte jobbigt, men börjar typ bli van. Även om jag vaknar upp grinig. xD haha

Men nu drömde jag om någon HELT annan! :O

Jag drömde att jag satt i badtunnan med några vänner (minns inte vilka) och jag hade skit kul, vi snackade och söp och hade det bra, sen helt plötsligt förvandlas mina kompisar till Alexander, Thomas, Erik och Johan.

Alex har jag inte umgåtts med sen jag gick på Hällnäs och var typ 10 år (?) gammal. Vi hade ett till- och frånförhållande. Väldigt seriöst för att vara 10. ;) haha!
Thomas har jag inte umgåtts med på typ 4 år, lite hemskt egentligen, jag brukade ha jävligt roligt med honom. :)
Sen Erik och Johan var några stabila strul jag hade. Varenda fest jag var på så var antingen Erik eller Johan där. Nästan aldrig båda samtidigt, men ja, det blev som en regel det där, var vi på samma fest så strulade vi.
Nästan som typ förhållande-aktigt eftersom vi aldrig var med någon annan när vi dök upp på samma fest. haha roliga tider det där!

Liten fjortisflicka som jag var så tyckte jag att sånt där var hejdlöst spännande och roligt. :)

Men ja, drömmen var väl inte något speciellt då förutom personerna då... Men tyckte det var så roligt för jag har inte ens TÄNKT på dessa människor på OTROLIGT länge.
Hur kunde dom dyka upp i en dröm utan att jag tänkt på dom i vaket tillstånd? Aja, lustigt i alla fall.

Det var bra att drömma det i alla fall. Ni vet ju hur jag är? Det där med att jag vill spara alla bra minnen?
Jag kunde göra det idag. Kanske inte spara om dom (?^^) men jag kunde minnas dom och tänka på dom. :)
Det har jag inte gjort på väldigt länge, men tack vare av den drömmen vaknade jag upp glad och lycklig och kunde fortsätta vara på bra humör heeeela långa dagen! :)


Kommentarer
Postat av: Fay

Alltså jag har tänkt på en grej ända sen du gav oss svaren på frågor och så, när du svarade på en annan tjejsfrågor... Då skrev du ju att ditt förhållande med viktor var dåligt för att du inte kunde släppa det förflutna och sånt. Att du var typ osäker och så på tjejer han legat med.. Nått sånt skrev du.

Jag tänkte fråga ifall du inte skulle kunna berätta mer om det? Varför var du osäker på dom? Var det alla han varit med eller bara några stycken? Jag har nämligen hamnat i en liknande situation själv.. är i ett nytt förhållande och det är lite svårt att kontrollera känslorna.. :P

2011-04-26 @ 14:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0