Lolzor

Vet ni vad jag gjorde igår? Jag var en liten nörd med min kära lilla lillebror Robin!

Vi satt och spelade lol igår kväll (för er lite mindre nördiga människor så heter det League of Legends, LoL) jag kände mig verkligen som en liten über tönt där jag satt och spelade dataspelmed min bror och nå subbar på internet. 
Det gick dock riktigt bra!  Spelade nån liten ninja-brud och sista matchen slutade med att jag hade ihjäl 29 st, eller ja dödade folk 29 gånger och dog inte en enda gång, yaaaay!

Fan vad nördig jag är!

Fast det var ganske kul att spela för en gångs skull.. Var många, många månader sen jag gjorde det sist. Har inte haft en anledning och det har då inte känts kul heller. :P

Så vet ni min lilla hemlighet, jag spelar spel on occasion och suger vanligtvis, man igår gick det bra, yaay! :D

... pinsamt.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0