Mamma 40 år wiiihooo

Ja nu tänkte jag lägga upp en liten random bildbomb från mammas födelsedag. :)
Två bilder har jag tjuvat från lillasyster min, frankiiis.blogg.se

Sen i och med att vi var på fortet och simhallen så var det lite svårt att ta med kameran för att ta bilder.
Okej... det hade nog varit möjligt för andra.. Men inte för mig.
Jag är ENORMT klantig. Jag är en sån där som tappar mobilen i toaletten, skakar juice paketet trots att korken är av, tappar tolv tallrikar golvet hos pojkvännens föräldrar första gången man hälsar på, råkar hälla kaffet på tanten istället för i koppen osv osv...
Ni kanske tycker nu att detta låter rätt roligt... Men det kan ajg garantera er att det är det INTE! är an i närheten av mig befinner man sig i en farozon på egenrisk alltså, jag är en vandrande katastrof och allt jag rör vis går sönder. Typ.
Det är fruktansvärt jobbigt!

Så därför valde jag att lämna mobilen i omklädningsrummet. Jag känner mig tillräckligt väl för att veta att jag med stor sannolikhet annars skulle tappa mobilen och sen råka sparka iväg den rajt ner i bassängen vilket skulle betyda no more phones for Sandra, och det vill vi ju inte! Eller hur?

Så ni får nöja er med förberedelsebilder och andra tråkigheter, hihi! ;)



Godmorgon världen! (Jag vaknade upp med ögoninflammation så därför är jag lite svullen i ansiktet xD haha )





Födelsedagskortet jag gjorde till mammsen.. Blev lite halvt misslyckat då ingenting ville funka och i tidsbrist så bestämde jag mig för att klistra på typ varenda grej som faktiskt var helt och gick att använda xD haha
... och ja min handstil är som den hos en 6 åring.



Jag skrev ett litet rim till mammsen min... Ska fundera ifall jag ska lägga ut det här eller inte.. Nån kan ju få för sig att sno mitt geniala rim liksom??? :O



Jasmine tyckte att det var jäääätte jobbigt att baka tårtor.
Trots att hennes största insats den kvällen var DJ-lekande...
She didn't actually make anything...
Men jag är säker på att det var extremt jobbigt att se på när orkanen Sandra ödelade köket i ett försök att få till några mumsiga tårtor.



Jag gjorde smoothies av det som blev kvar av hallon fyllningen i tårtan. Det var en hallonfyllning med vaniljkesella, hallon, florsocker, hemligingrediens och en mumsig likör.
Smoothien blev jätte god. :)





Chokladtårtan. Tårta med hallonfyllningen, choklad botten med choklad/kaffe "grädde" runt om och vitchoklad ovanpå. :)
 Bredvid ser man lite av jordgubbstårtan jag också gjorde men den såg inte lika fin ut då allt gottis jag tänkt ha på hade hunnit mögla.. ^^ köpte väl nått som redan var gammalt.. ^^
Båda två blev i alla fall väldigt goda! :)



Vi såg på Uri Gellers FENOMEN och morsan ville prova lägga handen på hans hand på tv för att se om hon skulle må bättre då... (?) hahaha jaja sådär såg det ut i alla fall när morsan förväntansfullt  höll handen med tv-Geller.



En av dagarna åt vi på Eastern Palace med kusin, hans fina fru, pappas syskon och pappas kusin Tom. Vi är rätt nära med dom så det blev som "vännerna" denna dag. :)



Efter Eastern Palace blev det Fortet (vi vann), och bastu. Detta är då på väg till den mysiga bastun för att jäsa till oss lite mer. ;)



Kvällens ögonskugga.

Kommentarer
Postat av: återigen lillasyster...

HALLÅ DÄR!! jag hade faktiskt just varit ute å sprungit!! å jag var en jätte bra DJ. och visp slickare for that matter... tänk vad mycket mer disk du skulle få utan mig?!

btw, det är nog bara vi som har Soya, tårta och en chipsskål framme samtidigt.. ^^

2011-04-20 @ 23:14:43
URL: http://frankiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0