OH, RIGHT!

Såg också på kommentarsfältet att jag fått förfrågan om mejladress..

Jag blev rätt jätte förvånad över det, för jag är ju verkligen inte någon expert. Jag lär mig av mina misstag, och that's it.

Men självklart går det bra att skriva till min mejl för dom som vill! Jag svarar efter bästa förmåga men kom ihåg att det inte är något proffs ni pratar med. Men ni som skriver känner väl antagligen mig rätt bra om ni läser min blogg. :)

Skicka också gärna med i mejlet ifall det är något du skulle vilja bli publicerat i bloggen. I så fall fixar jag det också. Annars får du/ni ett svar direkt till er egen mejl.

Jag lovar att jag ska försöka svara på allt! :)

Min mejl:  [email protected]

Varsågod och mejla om det nu var någon som ville fråga om något! :)

Tack så mycket för förfrågan, det gör mig riktigt glad kan jag lova! <3

Kommentarer
Postat av: Fay

Tack! :)

2011-04-19 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0