Typiskt mig....

Hahaha ja ikväll har kära Tobbe och Lina mobbat mig som fan. Dom hade tydligen slagit vad med patrik om vad jag skulle tycka om vissa killar.

( Ni som har hängt med ett tag vet att jag har en "typ" jag faller för )

Jag ni dock inte visste kära vänner (inte jag heller för den delen) är att jag har ännu en typ!
Haha japp!

Jag blev faktiskt lite förvånad själv över min reaktion... (A) hahaha!



Så! Typ så såg han ut! Jag försökte hitta igen killen dom visade mig men det var svårt.. Så det fick bli denna.. :P

I alla fall:

Brunt lockigt hår & stubb/skägg = Sandra likey likey ;) rawr!

haha kllen dom visade mig var helt framifrån och hade typ mer skägg (och kläder på) och så hade han en gitarr han me...

I alla fall så frågar Ina vad jag tycker om killen på bilden. Vad tror ni jag säger?
 - Åh fy fasiken, så jävla söt!!!! :O

Haha så det slutade med att Patrik blev skyldig Lina & Tobbe 20 riksdaler!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha jag gillar också såna killar dom ser så jäkla trygga ut så man bara faller!

2011-04-03 @ 15:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0