Vet ni vad....

Jag har hittat pinsamtheter som jag ritade och skrev när jag var liten! :O :O :O HOW COOL IS THAT, HUH? :O

Fast jag tog inte kort på dom... alldeles för pinsamt.. bara en massa *killes namn* + Sandra = 4-ever i massa hjärtan och grejer. Det värsta var att på de första 5 sidorna var det samma killes namn sen var det typ ett nytt namn för varje sida.  Stabil unge? xD haha

Men ja jag ska lägga upp en bild jag ritade när jag var typ 12 iaf.
Blir bara en eftersom det är den enda som kommer kvar, glömde ta bort den så jag tänkte "varför inte liksom?" :)
Sen är det egentligen ganska skamligt att jag ens lägger upp den.. Jag är typ antikonstnär, ingenting som har med nå estetiska sysslor att göra är min grej, tänk er själv, klumpeduns som jag är xD så ja, ha överseende med min lilla tecknings katastrof xD




Ni förstår, att rita, precis som att sjunga, är grejer jag gör. Ofta och mycket (till allas förfäran) trots att jag är totalt värdelös och kass på båda. Jag tycker helt enkelt att det är roligt. Däremot som visar jag inte det jag ritat för nån, det är för pinsamt. Men sjunga kan jag göra! ....Oftast för att jag helt enkelt glömmer av mig men det är ju skitesamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0