Blablabla random

Haha okej, nu har jag blivit anklagad för att ha DÅLIG (?!) musiksmak. Man får tydligen inte lyssna på mer än 2 olika genrer.... LOLERS! 

I alla fall så tänkte jag att fuck you, och så lägger jag upp en massa låtar här på bloggen. Bara för att. :) 




Renegade Five har massa bra låtar, inte många som är WOW kanske.. Men jag gillar dom! :)




Stealing Eden - började lyssna på dom och några till efter att jag och en kompis bytte mobiler i 2 dagar xD




Escape the fate, och från kompisens mobil. Tur vi har rätt lika musiksmak :)


Papa Roach, gammkärlek <3





SÅ, nu har jag ju lagt ut av en genre.... NU KOMMER FLER! :)






orkar inte ens skriva på alla låtarna.. Nu lägger jag ba upp ungefär alla typer av musik jag lyssnar på! :)







Jaa.... Nu orkar jag inte mer! Ni har ju sett alla låter jag lagt ut innan. Jag HAR en mixad musiksmak. Live with it! It ain't gonna change! ;) 

Jag lyssnar på allt jag tycker är bra and that's that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0