You give love a bad name

För kanske... Jag vet inte, nått år sen i alla fall så pratade jag väldigt mycket med en kille som hette Viktor, vi dejtade ett tag och hade vårt lilla roliga, men det blev aldrig mer än så. I alla fall så snackade vi väldigt mycket, men det klickade liksom aldrig... till slut började vi prata om kärlek och känslor och grejer och vi blev ganska snabbt osams. Inte så att vi bråkade direkt, men dålig stämning och skilda åsikter ledde till en del onödigt tjaffs. I alla fall så spelade han då låten You give love a bad name - Bon jovi och sa "haha den passar så jävla bra in på dig. Jag tänker alltid på dig när jag lyssnar på den."

Först så blev jag ju som ganska stött, jag tyckte han var helt kör i huvet och väl kunde dränka sig i nått dike eller nått... Men när jag tänker på det nu så är det ju inte så jäkla konstigt... egentligen. 

Jag menar, till exempel så ringer jag ju aldrig någon jag tycker om. Jag vågar inte. Av olika anledningar, har man nån slags KK-relation så är det väl mycket för att man känner sig klängig, typ stalker-ish, så jag låter bli. Är jag helt enkelt bara intresserad så är jag bara rädd för att ringa helt enkelt, på tok för nervpirrande! Tänk om han inte har tid liksom? Vad pinsamt. Tänk om han är hos nån annan tjej? Hemskt! 

Hursom helst så ringer jag ju aldrig. Jag typ, jag vet inte... Ignorerar de jag tycker om? Eller ja, är intresserad av. Det är lite konstigt. Jag som är en sån kärlekskrank! Men nu när jag tänker på det, så är det ju inte konstigt om folk blir irriterade på mig och tycker att jag är dålig på att visa känslor... för... fram till det att jag vet (utan att jag behöver fråga) att någon är intresserad av mig, så är jag väldigt reserverad. Jag kommer inte på nått bra att säga och blir superawkward.

Tänk, detta har jag inte reflekterat över förren nu! Klart Viktor blev irriterad, jag ringde aldrig! Jag smsade väldigt sällan och var nästan aldrig den som började skriva, och när vi sågs var jag så körd i huvet att jag kom aldrig på nått bra att säga. xD haha jag måste verkat helt kajko! Det värsta är att jag upptäckt att jag inte är sådär särskilt jättemycket bättre nu heller.... suck.. -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0