And everytime we touch I feel like I'm falling on my knees

Nehej du nu är det så extremt skadat cp mycket att göra att jag känner mig totalt kvävd. Jag blir irriterad för att jag har ne vecka på mig att göra klart spanskan och göra det jädra provet som kommer gå åt pipan. Jag är irriterad för att jag inte hinner det jag vill. Vill umgås med nära och kära men jag HINNER inte.. Inte just nu i alla fall.. Om några veckor kanske? Men hur bra känns det då.. Nej fy fabin för den här monsterkursen alltså.. :/
Sen blir jag irriterad för allt som hänt som jag måste fixa men inte kan fixa... Sen är det irriterande tt allt jag gör blir fel.. Hur mycket jag än försöker "vara snäll" eller ja, bry mig, så går det inte bra. Slutar alltid med att någon blir sårad. Trots att man försöker vara snäll men sen är det så jädra många inblandade och skit.. 

Skadat irriterande när man inte kan vara vän men vem man vill, när man inte kan träffa en person för att då mår någon annan dåligt och ursch.. SKRÄP!
Händer för mycket just nu, jag hinner inte! Seriöst, snart dödar jag mobilen, slutar logga in på facebook och sånt och isolerar mig här... Jag känner mig attackerad! :S 

Jag blir ju fan nermejad från tusen olika håll! 

Nej fy tusan.

... och förutom det... JAG KAN INTE FATTA ATT JAG GJORDE BORT MIG.... IGEN!?!?!?! Vad är det för fel på mig? Detta är typ... femte gången nu? Alltså jag typ dr av skam varenda gång men ÄNDÅ... ÄNDÅ lyckas jag ställa till det för mig.. IGEN!

Damn... 

Fan alltså, jag och min stora trut alltså.. Ibland önskar jag att man hade nått slags "filter" för vad som hoppar ur käften på en alltså.. Shit.. xD 

Vara bara tur att jag gjorde bort mig inför rätt person den här gången.. Sist gick det inte riktigt lika bra.. Jädrar vad jag fick förklara mina grodor då alltså.. 

För jag menar ju inte att vara elak eller så.. Jag menade bara att det var jag själv som tyckte det där är krångligt och svårt.. Inte att DU är det... :S herregud ibland hoppar grodorna ut som på löpande man.. 

TEJPA IGEN KÄFTEN PÅ MIG NÅGON!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0