And there's no sense in playing games when you've done all you can do

Jag och Jasmine fick ett infall härom dagen att baka chocklad muffin, YUM YUM! :D



Hon gjorde en chocklad frosting......



Jag gjorde en hallon och vitchoklad-frosting! :D ... Sure, hennes vart finare... men till mitt försvar så ställde Jasmine till det så att det blev en massa vatten i min frosting innan jag skulle smeta på den... Så det blev inte som det skulle riktigt.. xD .. Sure jag kunde sagt nej till idén hon hade som råkade vattna min frosting.. Men vad visste jag liksom? xD
Men min var godare! :D Enlig mig iaf xD haha



Osminkad, direkt efter badhuset! xD haha det kanske inte syns riktigt.. Men är osminkad i alla fall... :P



.... Här är jag dock sminkad.. xD

Kommentarer
Postat av: Stoffer

Du är minst lika fin utan smink som med. :)

2011-02-28 @ 13:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0