Day 1 - Bild på mig och 15 intressanta fakta



Intressant fakta

1
. Jag skär mat med fler än en komponent i lika många delar. T.ex skär jag köttet i lika många delar som det finns pommes etc.. :P

2. Ibland får mina ögon ryck så jag siter och blinkar och kniper ihop ögonen jätte hårt hela tiden i någon dag xD detta kallade mina föräldrar för "koögon" av någon anledning xD

3. Jag dricker thé varenda dag! Pepparmint är favoriten! :)

4. Jag älskar att träna! Jag är skadat lat och gör inte mer än jag måste i övrigt men när det kommer till träning tar jag ut mig totalt!

5. När jag var 3 år gammal hade jag utvecklat en förkärlek för matlagningsprogram och såg det jämt. Försökte mamma och pappa byta till Bamse var jag inte nådig!

6.
Förutom matlagning så tittade jag även på opera... Jag såg opera fram tilld et att jag gick sexan kanske. Nu menar jag alltså inte talkshown utan OPERA.. (A) Udda unge var jag... :P

7. Jag älskar att klättra i träd! Jag har alltid älskat naturen, mest för alla "äventyr" mn fantasifulla hjärna hitta på! :)

8. Jag läser mycket. När jag var typ 12 fick jag Margit Sandemos Sagan om Isfolket, en bokserie på 47 böcker. Jag läste ut det pinsamt snabbt!

9. Jag skrattar minst lika mycket när jag ser komediserier med någon som när jag ser själv. Ni vet: "HAHAHAHA, HÖRDE DU DET DÄR? ÅH JAG DÖÖÖR! HAHAHAHA!", ser mig omkring och inser att jag är ensam "..." glor envist på skärmen igen och skämms i tystnad.

10. Identifierar mig med musik. Musik är jag. Musik, låttexter och hela låten är mitt liv. Jag identifierar mig med det. Det är som en dagbok man inte behöver skriva själv. Jag älskar musik!

11. Jag har alltid fått höra hur mycket folk beundrar mig. Min styrka, mentalt. Men egentligen är jag inte så stark. Jag är nog bräckligare än man kan tro. T.ex innan Nicke kände mig ordentligt skojade han lite för mycket med mig. En gång blev jag ledsen och min dåvarande pojkvän Christoffer pratade med honom i köket och Nicke kunde inte tro det. "Va, Sandra? Nää.. Hon är immun! Hon kan inte bli ledsen." Chockerad var han när han insåg att jag visst inte var så tuff som jag försökte få alla att tro att jag var.

12. Estrellas grillchips och pepparchips tillsammans med Ben och Jerrys cookie dough och strawberry cheesecake är universums absolut GOOOODASTE "ätbarheter" (?) :D

13. Jag är den hopplösa romantikern personifierad! Jag önskar att mitt kärleksliv var som en romantiskkomedi. Jag är en total sucker för romantik och ge mig lite komplimanger så faller jag som en fura! Nej inte riktigt kanske.. Men romantik lever jag på länge! Ett gulligt sms sparar jag och läser om och om igen i någon vecka och är verkligen löjligt super lycklig!

14. Jag drömmer något varje kväll. Oftast mardrömmar. 28 dagar i sträck drömde jag varenda natt om mitt ex, det var fruktansvärt jobbigt. Nu är det mindre. Men ett ex är ju som en mardröm, eller hur? ;) Haha nej jag skojar bara. Men Jag drömmer alltid. Mardrömmar består av mord, spöken, djävulen och svek från mina närmaste.

15. När jag var liten sprang jag jävulskt fort. Rekordet var 60 meter på 6.75 sekunder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0