Err... Du är snygg! Bara inte utan kläder...

En grej jag satt och funderade över nu efter några smärre "chocker"...

Har ni någonsin varit med om att killen/tjejen ni tyckte var så snygg med kläderna på, fullkomligt blew you away utan, och inte på ett bra sätt?

Ni vet, man är sådär rejält tänd på någon och man är helt "in the moment" och sen när kläderna ryker så är det bara "UEK!" eller "WTF?" eller kanske bara "...", reaktionen kan uppstå av någon född utan navel, en extremt hårig rygg eller kanske en fullständigt svart stjärt, och då inte pga hudfärgen?... 

Inte sexigt!

Sen finns det ju säkert liknande grejer för killar när dom strippar sin brud och upptäcker att dom där C-tuttarna i själva verket är AA. TURN OFF!

Nej jag vill inte vara elak.

Jag bara undrar liksom. Är det bara jag som reagerar på det här viset? För... Ser någon jävligt bra ut i kläder så tänker man ju inte på att dom snygga kläderna skulle kunna dölja ett monster.

Jag brukade vara en sådan person som tycker att människor ( de flesta ) är snyggast utan kläder. Vissa människor påstår att manskroppen är oattraktiv.
Robin, en vän till mig och jag smsade om detta.

Jag tyckte att manskroppen visst vad jävligt attraktiv man hans  respons var:

"Man va fan, vem i helvete tänder på en kratftig karl med hår överallt, en liten ölmage, rosa jävla bröstvårtor som sticker ut genom det tjocka svettiga brösthåret och när den jävla karl sedan rör på sig så dinglar dessutom kuken på ett inte alls smickrande sätt! VART o helige, VAR på denna fruktansvärt fult skapade människa/kön sitter det attraktiva?
Jag fattar verkligen inte. Karlar är sjukt osexiga. Kvinnor däremot.. Kurviga kroppar, hårlösa (numera) överallt utom på huvudet, mjuka gungiga bröst och en ordentlig rumpa utan strävt tjockt svart hår på!
Kvinnor är sköna på alla sätt och vis. Karlar är det inte. Generellt sett så har kvinnor snyggare kropp än män. Så är det bara."

Haha jaa han dampade verkligen på mig. xD Visst kan jag hålla med om i allmänhet kanske kvinnor ser bättre ut...
Men jag tyckte samtidigt att en snygg kille jämfört med en snygg tjej absolut är med attraktiv! Sure det tycker jag för att jag är tjej men ändå!

Grejen är i alla fall att jag brukade tycka att människor är snyggast utan kläder. Nu har jag börjar tvivla.

För vad fanken gör man om snyggingen man tog med sig hem visade sig vara ett hårigt, svettigt monster? Vad gör man om man helt plötsligt bara blir sjuuuuuuuukt avtänd?

Bara en tanke liksom.. Kläder är egentligen falskmarknadsföring! :O  I rätt kläder kan alla dölja sina skavanker. Det är en bra sak tycker jag. Jag kan ju dölja mina skavanker!

Men det gillas ju inte om man blir totalt grundlurad och ser den gigantiskt busken på en karls arsle som snarare liknar chewbacca än en rumpa, eller tånaglar som förmodligen aldrig blivit klippta och som har fått en sådan fotsvamp att naglarna är typ 2 cm tjocka och liknar något ur Exorsisten filmerna snarare än en mänsklig tå...
Det är inte sexigt... Förhoppningsvis hinner man ju inte märka detta..
Men kom igen!
Ser man det så är det KÖRT!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0