Haaard work, work!

Tja igen people!
Träning blir det av ikväll igen. Ska kila om en halvtimme. :)  Det jobbiga är dock att jag veeeerkligen har ont i mitt ben jag råkade sträcka mig på baksida låret, det är ett område, typ 2 cm brett och 4 cm långt som jag skadat ont! xD  Men vad gör man? Jag tänker inte ge upp nu. För jag känner mig själv. Far jag inte en dag så kommer det att fortsätta så. Fler och fler dagar faller bort och tillslut är jag tillbaka i samma gamla soffpotatis-vardag som jag var fast i tidigare. Så jag ska iväg! Jag har även ändra på min kost en hel del!

Frukost :  Protein shake, havregryn, linfrön och blåbär blandat med fil och thé.

(ingen lunch för jag vaknar sent!)

Mellanmål: Äpple, citronvatten och nyttigtbröd med en ostskiva, skinka, tomat, gurka och/eller paprika.

Middag: Husmanskost! Dock tar jag mindre potioner och försöker införa lite mer sallad in i familjen så att man får en chans att äta enligt tallriksmodellen! och en frukt.

Kvällsfika: Thé och paprika + Proteinshake efter träning. (Tränar oftast på kvällen.)

Förutom träningen så går jag även 1 timme i rask takt 6 dagar i veckan.

Varför denna förändring?
Det har funkat förut!

Detta är bland det enda som funkat för mig. För att bränna fett alltså, gå ner i vikt. Jag kan bygga muskler på ett kick. Mina muskler sväller över om jag tränar med tunga vikter eller väldigt ofta, visst försvinner fettet också men det syns inte pga musklerna och kom igen... Vem vill se ut som bodybuilder som tjej?

Oj det där lät visst lite offensive... Förlåt om någon blev stött!

Men jag vill inte se ut osm en bodybuilder. Jag tycker om väldefinerade muskler, men dom ska inte vara gigantiska...
Inte på mig i alla fall!

Så ja, jag ska med min kära broder försöka lära mig jogga nu också. Jag kan inte det. Vet inte hur man gör. OCH JAG HAR HAFT EN PERSONLIGTRÄNAR!!! (????)
Nej han hatade mig.
Han försökte lära mig andas rätt, springa rätt bla bla bla... Jag kan inte.. Jag håller andan när jag springer.
Vet inte varför, det är helt utanför mig kontroll!

JAG SLUTAR ANDAS! Jag upptäcker det när det börjar spränga i bröstet på mig och tar då ett djupt andetag men då har det redan "hänt", jag orkar ingenting.. Försöker ett tag till men andningen fuckar upp sig och jag jag inte jogga mer för jag är redan andfådd och yr som ett as.. Detta efter några hundra meter. xD haha pinsamt... JA!

Nje nu väntar mamma! bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0