How come

Har prata med älskling ikväll, ÄNTLIGEN! :] hihi.. Alltid lika underbart att snacka med dig. Saknar dig så himla mycket, fattar inte att jag tänkte fel på månaderna där.. :P Trodde verkligen att det var i Mars du skulle iväg. Men jaja, nu missar jag dig i alla fall.. Hur ska jag klara 3 månader till? :O  Äh, vi är starka. Vi klarar ett långdistans förhållande, eller hur älskling? ;)  Samira, jag längtar tills du kommer tillbaka igen! :)


How come I am the only one suffering over this? How come I am the only one that seems to struggle? Well.. It'll pass soon.

Kommentarer
Postat av: Nicke

Hahahahaha! Jag trodde du gått och skaffat pojkvän igen först, jäklar var lurad jag blev! xD haha borde fattat att du inte skulle kunna hitt någon lika bra som jag.. stackars Sandra ;)

2011-02-15 @ 14:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0