NEJ NEJ NEJ, STOPP, AVBRYT, NEEEEEEEEEJ!!!!!!

Japp så brukar det låter när man skriver fel sms. Har ni gjort det någon gång?  Det har jag. Klantig som jag är.. (A)

Jag satt och läste på felsms.com och höll på att garva/skämmas ihjäl som vanligt! Så jag tänkte dela med mig av ett par egna felsms och sen några favoriter från felsms.com :D  Bra va? Here it goes...

Till: Dåvarande pojkvän
Sms: Alltså åååååh, han är så JÄVLA korkad! Seriöst, han fattar verkligen INGENTING! Det är ju så man kokar alltså.. Han kan väl åtminstone säga förlåt? Jävla jumbo..
Svar: Vad fan nu då? Du sa ju att det var lugnt? Helvete jag ringer upp dig igen nu!

Förklaring: Skulle skicka till min bästavän som visste allt. Hade bråkat med killen i 3 dagar, orkade inte mer så sa att det var lugnt när han ringde för att tjaffsa mer. Han hade hånglat med en tjej på en fest när vi precis blivit tillsammans, dom umgicks rätt ofta fortfarande så jag blev orolig. Han han förklarat för mig vad som hänt men inte sagt förlåt för han tyckte att det var "så längesen". IRRI! Jag skyllde i alla fall på att det handlade om min bästaväns pojkvän eftersom han precis varit otrogen på henne så killen min köpte det ;)

Till: Kille jag dejtade, började bli seriöst
Sms: Faaaan så jädra hemskt.. Han är på toa nu.. Jag är så jäkla nervös! Vet inte ens varför.. Men han är så hiiiiimla snygg! :] Nej.. Fan.. Jag skippar det, nu flyr jag! Du är min räddning, OK? Frågar han så behövde du mig, du är ledsen, ok? Kommer snart!
Svar: ( Hahahaha *garvar* ) Åh nehejdu, du ska ingenstans! ;) <3

Förklaring: Haha jag hade följt med dejten hem, en kille jag började bli seriös med efter mitt första riktiga förhållande ( ;) )  haha jag var fortfarande osäker på vad jag ville och min bästavän var min nödräddning ifall jag skulle ångra mig. När jag fick svaret på smset hade jag redan tagit på mig jacka. Killen gjorde nått ninja-move och var bakom mig från ingenstans.
Jag skämdes som en hund när jag insåg mitt misstag och att han stog och skrattade åt mig gjorde inte saken bättre! Vi hade i alla fall en lugn filmkväll. Han retades dock inte så lite den kvällen vill jag lova.
Högröd i ansiktet var jag också! Ville bara dö den kvällen!


NU SMS FRÅN FELSMS.COM

Till:
Kille jag satt på Bio med
Sms: Jag får panik. Jag sitter med Joel på Bion nu och jag håller på fiser ihjäl mig. Kan man portionera ut små doser utan att det märks?
Svar: Inget


Förklaring: Jag ville dö när jag så att han tog upp telefonen och läste ett sms sen lutade sig mot mig och sa att jag skulle försöka hålla mig o 20 minuter till för då var filmen slut.



Till: Pojkvän
Sms: HAHAAH ! Han tror han va så jävla grym men hans kuk är typ 4 cm , det känndes inte ens ! <3
Svar: Ehm.. Jag hoppas att du inte snackar om min kuk men jag hoppas samtidigt att du gör det för vems annars?

Förklaring: Jag och min kille hade haft sex för första gången och när han åkte hem hade jag tänkt smsa min bästavän men det kom till honom istället. Jag ringde honom och sa att det var min kompis som skulle smsa från min mobil. Jag tror inte han trodde på det men han förlät mej iallafall. Men jävligt pinsamt aso!


Till: One nigt stand
Sms: Jag dör.. Åkte hem med han den där rakade igår. Han gick ner och slickade mig och jag kände att jag hade en fis på gång som jag försökte och försökte hålla tillbaka men kunde inte så den pös ut. :S Hahaha
Svar: Det märkte inte jag. Men blir äcklad nu när jag vet det.

Förklaring:råkade skicka till just killen som jag gick hem med. Min vän som skule haft meddelandet skrattade ännu mer åt att jag skickade fel än för det jag gjorde.



haha ha en bra kväll allihopen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0