Roligt på msn!

Innan jag skulle ut och dra en träning imorse msnade jag lite med Sandra P, vi bestämde oss för att göra bilder för hur vi kände oss istället för smileysar... Eller snarare, hålla en konversation istället för att skriva? xD haha  Har inte hennes "smileysar" men ni kan få se mina! xD haha :P
 Jag utfärdar samtidigt även en fjortisvarning! Keep in mind, att vi INTE är seriösa!

SMINKFÖRKLARING - gårdagens smink jag inte orkade ta bort.. I KNOW! Men... Hård natt liksom xD haha

 Rawr? xD haha

 Skulle sträcka på mig, hon härmades med nå "modellpose" och då sträckte jag på mig igen och gjorde nått fult ^^

 Här har jag ingen aning om varför jag gör sådär.. Minns inte xD

 Skulle förklara hur ont i huvudet jag hade xD

 :P

 Haha jaa hon gjorde ungefär universums fulaste ;P gubbe xD STÖRD!

 OH NO YOU DIDN'T!

  ( Huva för maximerad ledsen-effekt!)

 :/


Jaaa såhär går det när jag har tråkigt... Herregud.. Pinsamt! Funderar fortfarande på om jag veeerkligen ska lägga ut de här bilderna.. Kanske ska tabort det utsmetade gamm-sminket och göra om det? Men jag ORKAR ju inte.. xD haha ni får garva åt mig och min nyfunna fjortishet helt enkelt! :)





Bjuder på två mindre löjliga också... Men nu ser ni ju hur mitt hår ser ut också!

 
1. Blond 2. Gammal hårfärg, brun (typ) 3. Rött 4. Rosa


Bye bye, nu ska jag dra ut och träna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0