Save you heart

...Ja varför gjorde jag inte det? Nej jag skojar bara, det blev så bra det kunde bli. Jag var redo. :)

Men angående tidigare inlägg... NEJ JAG HAR INTE ÄNDRAT MIG! Nej för serru jag har tänkt igenom det här igen nu bara för att vara säker. Fan jag var på vippen att ringa och försöka charma sockarna av killen.. Meeeeen jag ångrade mig. Jag ringde inte. För sen tänkte jag som så.. Det fanns ju en anledning till varför jag slutade höra av mig..
Det fanns vissa delar med den killen som jag veeeeerkligen tyckte om. Fan det var sjukt hur fäst jag blev vid vissa grejer.. Fast man blev ju lurad för vi klickade verkligen när vi pratade, första gången vi snackade skulle vara en snabbis för klockan var liksom ett på kvällen men det slutade med att vi snackade till 4. Han ringde dessutom från ett annat abonnemang så det blev en fin räkning där, men brydde han sig? Nej.
Det uppskattades. Verkligen, då känner man sig ju speciell liksom. :P

Det var så mycket som var SÅ BRA!.. Men det var mer liksom hur han betedde sig i vissa situationer än liksom "helheten". Jag är ju rätt eldig av mig och tänder till direkt om man gillar någon och denna fattar att en vägg kan användas till mycket mer än att bara glo på. Om ni förstår! ;)

Men sen i övrigt.. Killar ska inte bete sig som tjejer. Nej bagateller jag vet.. Men kräsen och konstig som jag är så kunde jag inte sluta störa mig på hur han gnuggade huvudet mot min axel som nån jädra katt eller nått? :S heludda enligt mig.

Sen liksom... Vi kysser olika! .. och trivs därför bäst med olika tekniker.. Tja jag gillade inte det han gillade.. kändes fjompigt..

Liksom i ett super eldigt moment petar man väl för fan inte på varandras tungor???? Kom igen... Det känns så super avtändande man kan komma... Förutom vanliga pussar då.. men alltså.. IRRI!
Nej nu var jag dum igen.. DET PASSADE INTE MIG. Nöjd? Fan svårt att skriva som man tycker och tänker utan att klanka ner på någon alltså.. :P

Sen tyckte Sandra också att man inte blir kär bara sådär i någon.. Det kändes väldigt konstigt faktiskt.. Sen gillades INTE den där jävla attityden.. liksom..

Det är hett med självförtroende.. MEN INTE ARROGANS! Nej fy fan.. Människor som är snygga och vet om det och sen liksom spelar på det kortet hela tiden stör mig.. Vem fan står och frågar tjejen man är med

"Alltså.. Varför är du inte på mig mer? Jag vet att jag är snygg och brukar vanligtvis få fly från tjejerna och inte tvärtom.. Jag fattar inte? Du är lite konstig du.."

Alltså är JAG konstig som inte attraherades särskilt mycket... Det kan aldrig vara så att han gjorde nått konstig, nej nej..

Han träffade mig med tanken att jag såklart skulle falla för honom, frågan var bara om han skulle falla för mig.

Tji fick han när det blev precis tvärtom.. Nej huvva den där attityden gillade jag inte.

Fast å andra sidan var han ju så söt.. Utseendemässigt ja, det med.. Ska inte förnekas.. Men även som person.. Gjorde mycket söta saker, gulliga meddelanden och jaa.. Allt det där.. Men jaa.. Det fanns förmycket jag inte klarade av riktigt..


En toppen kille för någon annan. Men inte för mig. Jag önskar honom dock all lycka, för som människa älskar jag den här killen. Verkligen. Inte kär i. Men älskar. Så fin.

Vi kunde verkligen prata ihop. Där har jag en människa som verkligen, verkligen till hundratio procent förstod mig. jag behövde inte förklara, jag behövde inte försöka försvara mig som jag så ofta behövde göra tidigare. Han bråkade aldrig med mig eller försökte tvinga mig till saker och ting i tron om att han vet bäst. Nej. Han förstod helt och hållet för han har varit där själv. Inte identiskt men likt nog.
Jag kände verkligen hur skönt det var att kunna vara mig själv. Bara säga hur det var och inte behöva starta en diskussion över det utan någon som bara sa

"Okej.. Skulle du vilja prova det här? Det funkade för mig?"  eller " Okej men då har jag andra förslag som kanske kan fungera, går det bra? "

Så mån om mig. Det var speciellt.

Det gillades.

Det är sällan jag känt mig så lyssnad på. Han lyssnade och gjorde sitt bästa, och hans bästa passade mig perfekt.
Hade inte allt annat suttit ivägen så var han verkligen en sån person jag hade fått förtroende för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0