TRÄÄÄÄÄÄNING

BLÄÄÄÄÄÄ!!! .... JAG TYCKER INTE OM ATT TRÄNA!

Eller jo.. det gör jag visst...

Men ändå.. Det suger när man är förkyld.

Hade träningspass idag igen, redan från början kände jag av lungorna.. Huvva huvva.. Men jag kämpade på! när det var 10 minuter kvar på passet så kollapsade jag dock, huvudvärk OF DOOM och jag stod och hulkade vid toaletten... Kanske något virus?
Sög riktigt hårt gjorde det i alla fall!
MEN, jag ska i alla fall iväg igen på torsdag om jag inte börjar må sämre då dvs. Men det tror jag inte!
Jag är frisk frisk frisk!!

Funderar allt mer på detta med deff också... Kanske vore nått? (Ingen bodybuilder deff dock.. baara.. lite mer definierade muckler. ;) )


Nå, en ska i taget! Inget deff nu även om det lockar lite...
Sen är ju pengar ett problem också.. Hmmmmmmmm...
Hur ska Sandra lösa detta?





... och så måste jag bjuda på denn:]





Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut, vi får se till att styra upp det någon helg framöver. Det blir kanoners!! ;D

Tack så mycket, blev lite små kär i den faktiskt!

2011-02-02 @ 09:12:02
URL: http://lillannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0