What I hate

Vad hatar jag? Jo det ska ni få veta!

Att vara sjuk.. Det suger.. Särskilt förkylning! Det låter kanske lite udda, men en förkylning drar ner en så himla mycket så jäkla länge.. Det är inte typ 3-4 dagar jätte dåligt och sen är det bättre, nej nej. Det är typ 2 månader med konstant hosta, snuva, ont i halsen, yr i skallen, slem i halsen, huvudvärk, problem att andas och att känna sig svag som ett as.

Det suger särskilt när man ska träna! Ja det är värst då. För man vill ju liksom kunna ge allt, 110% varenda gång så att man verkligen tar ut sig maximalt på varje pass.

Men det går inte när man är förkyld. It sucks!! Ni fattar seriöst inte hur mycket det suger.. Jag blir galen! Jag är en sån som alltid ger allt, oavsett förkylning. Men det är inte bra.. Dock kan jag inte hjälpa det.. Det låter kanske jävligt konstigt för er :P
Men alltså jag akn inte hålla igen. Jag måste köra på fullt ut, sen kanske jag stupar halvvägs genom passet och ligger och flåsar som en döende och sen hosta slem och snyta sig om vartannat.. Trevligt? NEJ!
Men jag kan inte hjälpa det.. Jag borde ta det lugnt, köra på halvfart genom passet så att man klarar sig genom hela trots förkylning. Men tror ni jag kan det? Nej!

Jag blir så jädra peppad när jag tränar, hela kroppen blir sådär rastlös och vill bara köra på hårdare och hårdare och hårdare tills jag inte kan röra mig längre!... Men det är inge bra när man är sjuk.. Ni vet allt det där med att man kan sabba hjärtat osv osv. Muskelinflammation. Suger.
Jag vet allt det här men jag kan inte sluta.. :P

Nej nu peppar jag inför kvällens träningspass och försöker öppna upp mina i princip igentäppta luftvägar med thé och grejer.. Känner mig jävligt sjuk men känner bara hur jag sväller efter en dag utan träning. Huvva!
Nej då FÖRSÖKER jag hellre ta det lugnt på träningspasset och fara i alla fall. Jag ser väl hur mycket jag pallar. :)

Lite jävla anamma är det henne ändå! ;)

Visste ni att....

* Mina närmaste vänner i sjuan-nian kallade mig för bodybuilderbebis.

* Jag ser på anime och älskar det! Bleach och Naruto är mina hjältar! :] Hade du frågat mig IRL för några månader sen hade jag dock aldrig erkänt! ;)

* Jag har varit nästintill sängliggande till och från i några år. Pga sjukdom, skadade nerver kort förklarat. :P

* Jag är såååå avis på alla som dansar!! Dom som har dansar länge i alla fall för dels ser det så jäkla fint ut och dels så får dom så himla snygga kroppar! :O Sjukt avis!

* Jag tycker om att hjälpa andra med deras läxor och grejer för då känner jag mig värsta snäll och duktig.. Men jag hatar att göra mina egna, BLÄ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0