Blabla

Jag vet - min blogg har sugit på sistone... Förlåt! :( Men det har varit så jätte mycket... Jobbet har verkliegn slukat all min tid, att jobba 8 dagar i sträck tär rätt bra skulle jag vilja påstå.. Särskilt när det är olika skift varenda dag så ibland får man knappt sova något alls och andra gånger får man sova, men då vänder man dygnet igen och massa crap.. :S
Sjkt irriterande hursom helst eftersom det känns som om jag inte haft någon fritid alls på sistone... :(
Som tur är så har jag bara 1 ½ monster vecka till, sen är det myyyyyycket lugnare (JAAAAA!!!) och då kan jag äntligen sätta mig och skriva lite mer ordentligt här, så det blir någorlunda lätt genomlida mina skriverier igen ;) haha, förlåt, det blir bättre snart!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0