Blixtar och dunder

Det är mulet ute, varmt, men mulet med åska och regnet ligger i luften. Det är varainneochmysamednågonmantyckerom-väder idag! Mys-väder alltså! När det serut såhär ute så ska man vara med nån ordentligt kramgo människa, mysa ner sig under en filt till en romantisk film. Självklart är varm choklad/thé/kaffe obligatoriskt!
Jag älskar mysväder! Men eftersom jag inte har någon att mysa med så tar jag mig en promenad istället, med väldigt överdramatisk, överromantisk och hjärtekrossande musik dunkande i lurarna. Bara för att göra stämningen ännu mer lik en scen ur en av de där sorgliga romantiska filmerna där en tjej eller kille är olyckligt kär i någon vars känslor inte är besvarade.
jaa... jag vet... skulle haft en melankolisk, heartbreaking bild... Men... den där var så fin!
Nu ska jag ut på promenad och hoppas på att jag hittar igen nån sån där hunk jag med! ;) hähähä... sällan (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0