dancing in the rain

Haha jadu, då har man vart ute på en minst sagt BLÖT promenad! xD haha!
Jag gick ungefär 4 km mot slipen när jag bestämde mig för att vända om, jag hann gå kanske en halv km innan det började SPÖREGNA! :O Ni kan ju gissa ungefär hur blöt jag hann bli på 3½ km i spöregn xD hahaha! Tyvärr så såg jag att det blev typ sämst bilder ever när jag skulle fota mig... Jag HATAR verkligen kameran på den här mobilen... :(
Meeeen i alla fall, nu blire lite bilder! :D
Sovsällskapet! ;)
Jag efter regn-rundan.. xD haha allså ja.. T-shirten ska vara mycket ljusare grå än sådär (?) ;)
Ett glas.... energidryck? (A)
Som sagt... Sovsällskapet :D
jag och syster-yster på café för ett tag sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0