and if you would ask me about it, I'd lie

Sååå... Jag kom på att jag ju inte berättat för er om min dag igår, oh noes! :O
I alla fall... för att berätta om min gårdag så måste jag berätta om min lördag också... och min fredag xD haha!

I Fredags blev det partaj, och på grund av det så var jag bakis på lördagen, vilket resulterade i att jag inte åt nånting på hela lördagen. Sen köpte jag en macka, tog två tuggor och får sen på fest.... och drack ännu mer..
...NU.. är de det händer grejer... Jag tänkte inte riktigt på att jag inte ätit något på hela dagen... Så vad tror ni jag gör? Jo, jag klunkar på precis som om jag hade gjort i vanliga fall... Bra idé? Not so much! Ingenting jag rekommenderar!
Nästa gång ska jag fan i mig tvinga i mig käk ifall jag ska dricka flera dagar i sträck, även om jag är bakis... :(
Jag blev full som ett jävla svin och mådde as kasst.. Verkligen hemskt var det, sen tycker jag att sånt är hemskt tråkigt också. Jag brukar ALDRIG spy när jag dricker och jag brukar ALDRIG däcka. Varför? Jag dricker inte så mycket, jag tycker att sånt förstör så jäkla mycket, både för den som spyr och däckar men även för dom runt omkring. Därför hatar jag att bli så, det känns pinsammt och trist.
Hursom helst så mår jag dåligt som om jag ätit en jävla massa råttgift eller nått, tack och lov så började folk röra sig hemåt ganska snabbt efter att jag började på skit så jag fick då hem och sova i alla fall... även fast jag måste vart det drygaste promenad sällskapet på två ben, EVER! (A) haha
Jag kom hem, kräktes, däckade och dog litegrann. Bara lite.
Fasen det var inte bra alltså... xD
på Söndagen, alltså igår skulle vi ju då fira min lillebror... Med att fara till Ö-viks paradisbad typ åtta på morgonen... Jag hade ställt larmet på kvart i åtta för att hinna röja i lägenheten och käka nånting och så... Men det jävla larmet ringde aldrig! :O eller så stängde jag av det och kommer inte ihåg det.... xD I alla fall väcks jag av min mamma som ringer för att säga att dom är i stan nu, ska hämt upp ett älghjärta och sen hämta upp mig...
PANIK!!
Jag rullar ur sängen, landar på golvet, pular ihop alla mina grejer i en hög på golvet för att sedan försöka trycka ner alltihopa i en väska. Jag hinner inte äta men tar med mig en flaska vatten... Jaa detta är ungefär vad jag hann med innan Morsan stod utanför och tutade på mig.. :P
Jag var fan fortfarande full vid det här laget och hade inte känt mig så dålig egentligen... Fram till det att vi kört ungefär 20 minuter, då JÄVLAR mådde inte min mage bra! Försökte ta en klunk vatten - SVED SOM FAN! Jag rörde på huvudet - AH JAG SPYR!
.... och jag skulle åka en jävla massa kringelikrokbanor på jävla Ö-viks paradisbad?!.... Ehh jaa.... Stabilt?
Jag mådde inte bäst på vägen till Ö-vik och när vi kom dit så tog jag det rätt lugnt första timmen, men hör och häpna människor!! Pappa köpte såna där varma chips till mig, som jag inte trodde att jag ens skulle kunna få i mig... MEN JAG MÅDDE BÄTTRE! :O Efter chips och vatten så var jag i full fart runt om i banorna och slängde mig iväg!
.... JAG ÄLSKAR BANAN MED GUMMIRINGARNA!!!!! FY FAN VAD ROLIG DEN VAR! xD haha helvete, ni fatter inte ens hur fruktansvärt många gånger jag åkte den, både själv, två stycken i dubbel ring, själv baklänges, två stycken i singelring, två stycken i dubbelring baklänges, en baklänges och en framlänges.... ojojoj vi gjorde fasen allt där vi sprang upp och ner, upp och ner, upp och ner...  Fy fasen vad rolig den var! :D
Jag har nämligen bara varit där en enda gång förut och då var jag typ 10 år gammal... Ganska liten med andra ord... :P Jag mindes inte ens vad som fanns där eller hur det såg ut, inge ens när jag varit där ett tag så kom jag ihåg att jag varit där förut, jag var helt lost! xD
Men jag hade en grym dag, trots att min bakismage ibland ville tvinga mig att typ låsa in mig i ett skåp och sova bort resten av dagen, så var det ändå ÅSM där borta! .... Fast ni vet den där som man försöker åka ner på tid på?... Jag gjorde den ganska många gånger... och nu är mina skuldror HELT döda! :( Jag lutade mig bak mot sätet i bilen när jag for till stan idag, och guess what? Jag ville typ skrika rakt ut.. AJAJAJA, JÄVLA SKIT! :O
Gjorde sjukt ont!! Men helt och hållet värt det! :)
Det är precis som när man har träningsvärk efter en ordentlig omgång sex - man är ändå jävligt stolt mitt i sitt smärtsamma elände! Hehehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0