Dagen

Jag blev sjuk i natt och har legat med 39 graders feber hela dagen idag.. Inte särskilt kul! Särskilt inte när det ÄNTLIGEN är 30 grader varmt ute... :(
Men jag är faktiskt på rätt bra humör ändå! :) blev en tusenlapp fattigare pga att jag var borta en dag, men förhoppningsvis så blir detta också sista dagen jag är borta! :)
För övrigt så är jag lite ledsen/irriterad på någon... Ibland fattar människor verligen ingenting. :P Dom tror att dom kan komma och gå som dom vill, säga vad dom vill, göra som dom vill... utan att det får konsekvenser, news flash: det blir alltid konsekvenser!
Förstår inte varför folk inte bara kan bete sig på det sättet de vill bli sedda på, istället för att lalla omkring, göra dumheter och förvänta sig att folk ska tycka lika bra om dem ändå.. Det funkar inte så! :S
Men men, jag är i alla fall på bra humör, även om den här "vännen" bestämmer sig för att fortsätta ignorera det här, så är jag på bra humör ändå! :)
Jag är ju ledig till på Lördag! :) Det känns rätt okej.. Även fast det blir första året borta från wheels! :(snyft!
Kan inte komma efter jobbet heller eftersom jag även jobbar på söndagen... Sen nästa vecka är också lite galen.. Värre än den här faktiskt.. Det blir måndag ledigt och fredag ledigt... yaaay... ^^ så ja, det blir en pärs, särskilt eftersom det är fler 12 timmars dagar då.. :P
Aja, jag överlever!
OCH GLÖM INTE BORT MIG BARA FÖR ATT JAG KOMMER VARA LITE OSOCIAL I 2 VECKOR NU!.. fett tråkigt att inte kunna dra ut med vännerna på så pass länge.. Men men, får ta igen det sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0