freeeeedag

Såå gårdagen var lite galen! XD hahaha jaa jag hade kul med Samira, anna och anna och dom andra. Det var på många sätt en gryyyyyym kväll! Hade mycket att dricka och det hände grejer typ hela tiden ;D Däremot var det en grej som verkligen gjorde mig besviken. Det är väl så när man har höga tankar om någon och sen upptäcker man att den bilden krossats totalt. Nej jag blev faktiskt ordentligt irriterad och besviken, men det är väl ingen större fara ändå. Glömma och gå vidare och låta bli att vara uppe i den personen, för sånt där tål inte jag och det tänker jag inte låtsas som om jag gör heller. meeeeen over all så var kvällen ÅSM och jag håller hoppet uppe för en ännu bättre lördag! ;D hehehe... Kanske ska baksmällan få lägga sig lite först dock... Tror jag blir sängliggande ett tag... XD haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0