Helgen

Ja som vanligt ska jag väl slänge iväg ett "i helgen.. blablabla" inlägg också. :)
I Fredags var det ju midsommar, och det var faktiskt riktigt, riktigt kul! Inte kungligt kul... Men kul! :D Jag är absolut jätte nöjd! Ryssarna var med och det blev ena snapsen på den andra, visor hitan och ditan, cocktails så som Sex on the beach, som för övrig är min favorit (mums!) och annat smått och gott,
Sen blev det ju då så klart badtunnedags! Yippie xD haha vi hade över 40 grader varmt och man skållade sig nästan när man blev ner... Men ner tog vi oss! :) Efter att ha suttit och sjungit på Highway to hell, Hit the road jack och andra gamla klassiker bland alla drinkarna och ölhävandet så fick vi den briljanta idén att ta på oss tofflor och springa hela vägen ner till sjön och hoppa från bryggan och doppa oss! Det är ju en liten bit till sjön så vi fick ju verkligen kuta ordentligt för att få behålla värmen.. är ju inte kul att va kall och sen bada kallt heller? xD

Jag var i alla fall FÖRST ner i vattnet, men nog fan var jag snabbt upp också! xD hahaha fy fan SÅ KALLT!... men jag hoppade ju så klart fler gånger ändå... Obviously? ;)
... Det tråkiga var dock att jag råkade bada tills jag fick ont i huvudet... Det sög litegrann... :( Men, men det gick över så det är sånt man får leva med! Over all så var det en riktigt bra midsommar! :)
Lördagen blev så att det bar iväg till stan för min del, med partaj på kvällen. Det var en bra kväll även det här, förutom det att Anna for så tidigt... :( snyft!
Sen hände det ju så klart vissa grejer den här helgen som jag är mindre stolt över. Jag förstår verkligen inte... Hur kan jag vara SÅ fruktansvärt dålig på att säga nej? Särskilt på fyllan.

Varför kan jag bara inte låta bli? Varför kan jag aldrig tänka på mig själv INNAN jag gör nått knäppt.
Helt ärligt så kändes alt jätte bra efter torsdagen då jag satt uppe halva natten på chatten igen, som vanligt xD haha det blev ett väldigt bra samtal faktiskt... Men nu efter helgen så sitter jag här igen, med den där välbekanta klumpen i magen och oron i kroppen.

Jag är så fruktansvärt impulsiv, jag vet mycket väl att jag är påväg att göra nått dumt, men somehow så känns det inte särskilt hemskt just exakt precis just då... Just typiskt.
Jag blir sjukt irriterad på mig själv faktiskt.. Borde kunna va bättre än såhär.

Jag har gjort det här förut. Mer än en gång!... och det har aldrig gått bra.  Den enda situationen som känns nästan identiskt med den här, var den gången som fick mig att må fruktansvärt dåligt, under en väldigt lång tid. Jag ångrar inte den perioden nu... Men skulle jag göra om det? ALDRIG!

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, hur jag ska tänka eller hur jag ska tycka. Jag är lite förvirrad eftersom jag vill både äta kakan och ha den kvar. Jag känner mig själv, jag vet att jag kan bara hur bestämd som helst för något just nu, men till helgen kan jag har flippat om totalt igen. Jag kommer med andra ord inte att kunna hålla på något särskilt bestämt gällande det här. Jag kan inte låta bli. och jag vet inte varför. Är jag verkligen så självdestruktiv?
Kanske lika bra att hålla sig borta. Med frestelsen borta så är ju även problemet borta... Right? Fasen då att jag aldrig kan bara göra sånt som får mig att må bra istället...
Jag känner mig så fruktansvärt sårbar just nu... och jag tycker verkligen, verkligen inte om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0