Helgen

Den här helgen har varit jävligt knas.
Den har varit underbar, jätte rolig, hemsk, fruktansvärd, lugn, vild, fruktansvärt avtändande men också jävligt het på sina håll.
En konstig helg.
På Fredagen blev det en hel dag med SPA (<3) underbart där, lugnt och skönt med öl och cider och bastu och bubbelpool och en jävla massa grejer. Hur härligt som helst!
Sen lördagen började skit bra med att jag umgicks med Rehn och sen blev det middag på stan med familjen och sen blev det Pirates 4 på bio, 3d så klart, och sen blev det fest.
Först blev det att dricka 1 ½ liter jäger och redbull på alldeles för kort tid hos Annie, sen drog det iväg till sommardroskan. Sommardroskan började lite segt, sen blev det roligt och sen kände jag mig antastad som fan.
Sandra pös iväg och jag tänkte att jag kan minsann hitta kompisar, problemet var bara att vart enda gäng jag snackade med var kåta fulla äcklon. Nej okej inte precis alla. Men det allra flesta.
Något jag inte tål är när det är främmande händer som taffsar lite hitan och ditan och tror sig faktiskt komma någon vart med det. Jag blev less helt enkelt, Särskilt som jag dessutom fick en av de där äcklona efter mig...
Följde med överallt trots att jag sa att jag inte var intresserad.... Jävligt drygt...
Ska aldrig fara ut och vandra omkring själv nå mer... Hemskt.. :(
Slutade då alltså med att jag ringde jesper och bad honom rädda mig xD haha så han mötte upp mig (jag sprang fan till sjukhuset xD) och sen for vi iväg till festen han var på istället. Det var rätt lugnt där eftersom alla typ precis hade stuckit, men ja.. Det var fortfarande JÄTTE, JÄTTE mycket bättre än droskan.
Kände mig typ trängd i ett hörn nästan, kunde ju inte gå någonstans! xD haha!
Söndagen började med en massa vatten och ja.. Vattten. Sen blev det Pirates marathon hos Anna. Det var faktiskt riktigt nice, jag ÄLSKAR ju dom filmerna!! Världsbäst! Så klart blev det dricka den kvällen också, marc var ju där så vad förväntar man sig liksom? xD
Sen blev kvällen lite konstig.. Av olika anledningar... Trevligt mest, mysiga tillfällen att tänka på idag, men samtidigt vet jag inte riktigt vad jag tycker om det här nu... :P 
Av olika anledningar, men mest det faktum att jag försöker lämna det dåliga bakom mig, jag är på ett bra ställe nu. Skulle säkert kunna komma till ett ännu bättre ställe också...
Jag vill helt enkelt inte flytta bakåt, jag vill hålla mig på ett bra ställe och inte känna att jag riskerar något som skulle kunna få mig att må dåligt igen. Vill inte sabba nya reltioner med vänner till exempel. Prio 1 just nu nämligen. ;)
Men, men vi ser väl. Än så länge är jag bara nöjd och glad med trevligheter jag kan tänkte tillbaka på till ikväll, hähä! ;D
Näe nu måste jag kila. Bror min vill ha sin dator... :( bilder kommer!.... kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0