Highway to hell

Haha nu kommer jag, lilla idioten Sandra igen. xD Jag vet att ni saknat mig! ;)
Näe alltså... Jag är då fan i mig dum som det jävla tåget, tankeverksamhet = NOLL!
Jag är på en jävla highway to hell, jag sitter på en jävla buss rakt in i helvetet och inte fasen har jag vett nog att hoppa av bussen heller bara för att jag tycker bussjäveln är så jävla "fin"... xD haha ja nu blir det säkert episkt förvirrade.. Förlåt... :P
Men alltså ja... Jag gör något just nu som jag VET kommer sluta illa. Jag känner mig själv. :P Jag vet vart det är påväg.. men jag VILL inte sluta ändå! :O Jag är som en jävla pundare, jag vill ha mitt jävla knark! Jag vet att jag tillslut kommer må skunk, meeeen, jag kan hantera det... Right? Jag vill ändå!.. Jävla impulsivitet och det här "ge efter för impulser" som hela tiden får mig i trubbel. Här luktar det dessutom massivt trubbel! Satan. xD (det är alltså SOM knark, inte riktigt knark!)
Nej!... Nej nej nej! Jag vill inte sabba det här "bra stället" jag är på heller. Jag mår bra, jag är glad och är positiv och ser framemot så jäkla mycket.. Vill inte råka sabba min gladhet heller. Men jag vet egentligen att det redan är för sent för att vända tillbaka.. och dessutom vill jag inte sluta.
Haha jag skrattar åt mig själv, så dum i huvet är jag! Men jag hoppas verkligen att det inte hinner fara åt helvete innan mitt knark försvunnit xD haha! Efteråt är en annan femma, det är hanterbart!.. typ xD
Fasen... Lycka till Sandra! Lycka till!... Jag vet att du behöver det... :/
dumjävel



Kommentarer
Postat av: älskling <3

Hahaha du ska då ALLTID ställa till det! xD Nu vet jag ju inte riktigt vad du syftar på... Men gissar på att du har en ny victor/chrille situation.. eller hur?

Är de det? Seriöst... är de det så ska jag fan i mig slå dig! Helvete man får ju för fan låsa in dig snart...

2011-06-30 @ 15:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0