Maybe baby you're too pretty for me

Förlåt för dagens dåliga uppdatering, men jag hade en dålig början på dagen. Ja jag vet, sluta klaga liksom..
Men jag ska förklara allt nu! :)

Jag vaknar upp, kollar mejlen och ser att jag fått mejl från min lärare: "Sandra, jag tar semester imorgon så vi måste ha de muntliga redovisningarna redan idag, jag slutar 11.30 så ring mig innan dess."
Vad gör jag? Jo jag ser att klockan är 11.00 så jag panikar lite lätt, enligt min planering skulle jag nämligen förbereda redovisningarna idag och öva så att jag skulle kunna hålla det imorgon på morgonen men nu gick jag från att ha en hel dag på mig till ungefär 15 minuter.

Jag sätter mig och tok pluggar in skiten och babblar på som ett jävla svin om allt som har med Mark Twain att göra. Jag gör redovisningen, det går galant! Men sen säger hon de ord som verkligen fuckade upp mitt humör..
"Så, då var det bara frankenstein redovisningen kvar då, kör på!"  VA? EN TILL? Tänkte jag...

Jag letar febrilt mellan alla mappar och klickar upp bokrecensionen på Frankenstein medan jag babblar på om det lilla kom kom ihåg ur boken. Jag stakade mig fram och försökte verkligen komma ihåg, min lärare läste nämligen boken samtidigt som jag och ÄLSKAR den så hon vet ju liksom ifall jag skulle säga något som inte stämmer.
I alla fall så lyckades jag ganska bra med detta, hon blev imponerad över mitt uttal och resten löste sig along the way, PUST!

Nu troddejag att mitt helvete var över, men icket. "Okej, då var det bara provet kvar då, det tar 3 timmar och du måste göra det före klockan 4 så det är väl bäst att börja med en gång?"

Så var det bara att kämpa på - igen! Jag satt där i mina 3 timmar och gjorde det där sviniga provet och guuud vad jag pustade ut när jag trodde mig ÄNTLIGEN vara färdig.... Men icket.

Jag får ett mejl: "Du Sandra du kanske inte såg det, men när man klickar in på en av diagnoserna så är det ytterligare en redovisningsuppgift som hamnat fel som du inte har gjort än. Det är 1 större uppsats och 2 mindre uppsatser samt hörförståelse, jag behöver ha det inne före klockan sex idag, lycka till!"

WHAAAAAT???!?!?!?!?!!!!! Jag var ju KLAR?!?!  :O

Men vad gör man? Jag pluggade i mp3n i öronen och körde på som en besatt, jag skrev och skrev och skrev och läste och läste och läste och gjorde de där jävliga uppgifterna, och gissa vad? Jag hann i god tid före klockan sex. Jag var färdig med allting före fyra faktiskt.

Så, så bra kan det gå när man har nån som försöker elda en i baken, nog fan gåre fortare alltid! ;)

Men nu kanske ni förstår, att jag inte har haft så mycket tid över...

Vad har jag gjort sen klockan fyra då?

Jo, jag har först sett nästan hela How to lose a guy in 10 days (världens bästa film om du frågar mig), sen har jag msnat med en liten hopplös kåtpelle som faktiskt är hemskt skojig att tjattra med, sen blev det en lååång promenad med min bror, sen blev det matlagning och nu måste jag iväg och köra snittar och annat smått och gott till imorgon. :)

Jag kan inte skriva vad vi faktiskt ska göra eftersom personerna som vi ska kidnappa kanske läser detta, men det kommer att bli ÅSM i alla fall! ;)

Så som ni ser så är min kväll ganska så utstakad den också.. Kanske skriver nått fler inlägg sen blev bilder från när vi gör snittarna och så, vi ser väl. Men for now så får ni faktiskt ursäkta min frånvaro litegrann.

Skriver så fort jag kan! :)



Dusch med denna efter köksarbetet då. Kärlek <3

yeye I'm such a girl, well, get over it! (A) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0