Min älsklingslåt <3

Your eyes have more power than vampires
You bit my mouth and then left me
On the floor shivering and aching for more

Your smile is more dangerous than reptiles
You shot your poison in my skin
And now I can’t get you out of my mind

Help me babe, I got a hole in my heart
My head is spinning I feel so high
Release me darling from this pain in my side
And please, freeze my senses with your kiss

Your lips more addictive than sugar sticks
Make me dizzy and so light I could fly
I think my brain has melted down

So there, now that you know
That I care for you, yeah
Be fair cos I'm a fool in despair
And you got your hands round my neck




Den här låter beskriver så jävla ba hur jag känner ibland.
Jag satt och pratade med Anna idag på bussen hem, om de där människorna, killar i mitt fall, som bara har den där dragningen.
Det är något med allt han gör, hur han ler, pratar, för sig... Allting är bara perfekt hos den människan. Känns det som i alla fall.
De människorna är som nån jävla magnet, blickarna dras ditåt, benen tycks röra sig själva och gud förbjude att du får en kyss.  Man vill aldrig sluta och man känner sig nästan berusad efteråt, man behöver vara ännu närmare.
Ändå känns så nära man kan komma, aldrig nära nog.

Jag älskar att ha den känslan. Men ibland hatar jag den också. För när den dyker upp för någon som är farlig för mitt hjärta så blir det krångligt. Kan man verkligen låta bli bara för att hjärnan säger det?
Alla säger ju att det är hjärtat man ska lyssna på.

Alla pratar om det där "klicket", men det är inte ens ett klick. Det är en stund, en särskild stund som du inser att du är fast.
Gud vad underbart det skulle kännas att ha den känslan igen. För någon ofarlig, den här gången.

Nej harreligen, jag ska sluta dricka, jag blir så himla dramatisk, tycker ni inte det? ;)

Nu ska jag sova så jag kan kliva upp till inskolningsgrejen imorgon! :)

Godnatt peeps!


Kommentarer
Postat av: Johan

ÄNTLIGEN INLÄGG! Sluta med att sluta skriva kärring! Jag måste ju ha min dagliga dos av din blogg. :)



Det är världens bästa känsla. Min flickvän var en sån. Hon fick mig att göra vad som helst. Vi blev kk från början eftersom jag inte kunde hålla mig borta, tack och lov så tog det bara 3 veckor innan hon kände mer för mig också. Det tog slut för nå månad sen nu, den bitchen var otrogen.



Men känslan är bäst! Man är som lyckligast då.

2011-06-06 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0