på och av hela tiden

Ena stunden verkar allt jätte bra, allt känns jätte bra... Men i nästa så är det tvärtom, allt verkar verkligen helt fel, allt känns helt fel...
Förstår inte ens varför jag försöker, det är ju så uppenbart att jag är den enda som värderar oss. Det är ju så uppenbart att du helst slipper prata med mig, om du kan.
Får börja försöka vara lite bättre på det här med självkontroll nu tror jag.. Blir en prövning.
Det är så svårt att förändra allt från en dag till nästa. Ena dagen ringer du mig oavbrutet hela dagen, i nästa, utan förklaring, vill du inte ens prata med mig alls. Överhuvudtaget.
Det blir alltid så här med oss.
Jag blir så irriterad, kan man inte ens vara vänner längre? :S
Why do I keep trying, when you obviously never even cared?

Kommentarer
Postat av: Fay

HATAR VERkLIGEN DEN KÄNSLAN!!! När folk bara dissar en helt utan anledning är sjukt irriterande!!!! särskilt när man från början trodde att man hade en bra relation... :( om man är på G med nån är det ännu värre... kan verkligen få en att känna sig värdelös....

2011-06-21 @ 01:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0