Slutresultat

Ja alltså detta gick ju bra över förväntan faktiskt. Känns ju såklart lite tråkigt...

Men så är det ju alltid. Godis kan vara jävligt gott men man måste ju sluta med det nån gång för annars bli man fet.

Är väl lite samma sak här, man måste sluta med nånting man för tillfäller tycker är bra innan det blir negativa konsekvenser. Känner mig ändå säker på det här beslutet, det är det rätta att göra för alla. :)

.... Känner mig lite konstig ikväll av någon anledning dock... Vet inte riktigt vad det är, har en konstig känsla i magen som jag inte riktigt vet vad det är eller vad det kommer ifrån ens... känns inte riktigt helt hundra faktiskt..
Tror det kan sitta i mitt ego litegrann, och att jag inte riktigt släppt den negativa känslan än.. :P Men jag släpper det väl snart i alla fall!

Gillar inte den här klumpen i magen som ibland bara dyker upp från ingenstans.. Saker och ting har en tendens att gå åt helvete då. :P

Men, men det har varit en jätte bra dag med paradisbad och en bakismage som inte helt och hållet dödade mig, och sen som avslut blev det ett samtal med en vän. :)

Det borde alltså kännas bra... Varför känner jag mig konstig? Hoppas att jag vaknar upp på bättre humör imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0