There's a fire starting in my heart

Det har varit en rätt bra dag idag faktiskt. :)

Jag somnade ju inte förren typ sju nånting på morgonen, hade för mycket tankar snurrandes i huvudet. Men ta det lugnt! - det var bara trevligheter, hähä ;)

Nej sen skulle jag ju kliva upp i tid för att pysa iväg och träffa en vän men tror ni inte på fan att jag försover mig och får stressa som en jävla dåre för att hinna med bussjäveln? xD haha
Jag är så hopplös på det där. Helt värdelös. Jag brukar aldrig försova mig, ever... Men just idag blev det så.. :]

Som resultat av nattens dåliga sömn så blev dagen, om än bra, även trött med små halvsovande inslag och tystnad. xD haha jajja, sånt som händer ibland! Får vara piggare nästa gång. :)

De inte trötta stunderna var i alla fall väldigt trevligt och jag skulle vilja säga att jag har haft en bra dag! :)

Det första som händer när jag kommer innanför dörren här hemma är att mina lillasyster sträcker fram armarna mot mig
"KÄNN HÄR SANDRA, SANDRA SER DU??!!!"
jag kände på armen och ryckte snabbt åt mig handen igen
"Vad i hela helvete har du gjort???!!!"
hon förklarade att hon hade planterat hela dagen idag och att allt det där var knottbett.... Jisses det såg verkligen hemskt ut...
Som om någon gått lös på hennes arm med en spikklubba ungefär, massa röda sår och blåmärken/svullnader, det såg verkligen jätte ruggigt ut! :(

Nej, jag kanske skriver något inlägg till... Men alltså sängen kallar rätt bra på mig vill jag lova... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0